مستند «اَبَرها» روی آنتن می‌رود

    کد خبر :681269

«احسان فولادی» کارگردان این مجموعه مستند در گفت‌وگو با فارس درباره سوژه این فیلم گفت: این مجموعه مستند درباره 10 پروژه صنعتی بزرگ و حساس در کشورمان است که به تازگی ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است. هر کدام از این پروژه‌ها تاثیرگذاری بسیار زیادی در حوزه‌های مخصوص به خود داشتند و ساخت آنان تحول زیادی در صنعت کشورمان رقم زده است.

او با اشاره به پروژه‌هایی که در این مستند به نمایش درآمده است گفت: از جمله پروژه‌هایی که در این مجموعه مستند مورد بررسی قرار گرفته است می‌توان به «سکوی نفتی امیرکبیر»، «کشتی افراماکس بوشهر»، «پل طبیعت»، «بزرگراه طبقاتی صدر»، «بندر شهید بهشتی چابهار»، «راه آهن چابهار- زاهدان»، «پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس» و … اشاره کرد.

وی اضافه کرد: وجه مشترک تمام این پروژه‌های انتخاب شده، اجرای آن توسط نیروهای متخصص داخلی در کنار عظمت و بزرگی آن است. در بسیاری از این پروژه‌ها، نیروهای متخصص داخلی نقش بسیار پررنگی داشتند. علاوه بر این تمام پروژه‌ها در چند ده سال اخیر ساخته شده‌اند و اصلا قدیمی نیستند.

او با اشاره به روند ساخت این مجموعه مستند گفت: مستند اَبَرها در 10 قسمت 30 دقیقه‌ای ساخته شده است و در هر قسمت ماجرای ساخت هر پروژه را معرفی کرده و کارکردهایش را برمی‌شمرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید