مسافرکش قلابی و آزار و اذیت ۳ زن

  • حوادث
  • دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ۹:۱۱
    کد خبر :670510

سه شاکی این متهم در پاییز شکایتی را علیه این مرد مطرح کردند و خواستار بازداشتش شدند. آن‌ها گفتند متهم به‌جز اینکه اموالشان را سرقت کرده، آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

مرد جوانی که متهم است سه زن را ربوده و مورد آزار قرار داده است، در حالی در دادگاه کیفری استان تهران بازجویی شد که مدعی است در پی انتقام از دختر موردعلاقه‌اش دست به این کار زده است.

 

به گزارش شرق، سه شاکی این متهم در پاییز شکایتی را علیه این مرد مطرح کردند و خواستار بازداشتش شدند. آن‌ها گفتند متهم به‌جز اینکه اموالشان را سرقت کرده، آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

 

اولین شکایت را زنی میان‌سال به مأموران پلیس ارائه داد. این زن گفت: مردی در جاده شهریار من را به‌عنوان مسافر سوار ماشین کرد و بعد از طی مسیری اموالم را به سرقت برد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

 

بعد از شکایت این زن، قربانی دیگری به پلیس مراجعه کرد و گفت: مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. این دو، مشخصات یک خودروی پژو ۴۰۵ دودی‌رنگ را به مأموران دادند. تا اینکه مأموران در سومین شکایت اطلاعات بیشتری از متهم به دست آوردند. در سومین شکایت، زن جوانی به مأموران گزارش داد که از سوی راننده یک پژو مورد حمله قرار گرفته است. این زن گفت: به او تجاوز نشده است و مقاومت‌هایش باعث شده مردم به کمکش بیایند.

 

با مشخصاتی که این زن از شماره پلاک متهم و سایر مشخصات داد، گشت پلیس در سراسر کشور موظف به بررسی موضوع شد تا اینکه چند روز قبل مأموران کلانتری آزادی حین گشت‌زنی به یک پژو مشکوک شدند و دستور ایست دادند، اما راننده پژو نایستاد و فرار کرد.

بعد از چنددقیقه تعقیب‌وگریز مأموران موفق شدند او را متوقف کنند و با بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد این همان ماشینی است که پلیس از مدت‌ها قبل به دنبال راننده آن بوده. با بازداشت متهم و اعتراف اولیه او، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

روز گذشته جلسه بازجویی متهم در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. دو شاکی پرونده که در دادگاه حاضر شده بودند، جزئیاتی را ارائه دادند.

 

یکی از شکات جزئیاتی را از آنچه اتفاق افتاده بود به خبرنگار ما توضیح داد و گفت: اواسط آذرماه بود که این اتفاق افتاد. من می‌خواستم برای انجام یک‌سری کار اداری از شهریار به تهران بیایم. منتظر تاکسی بودم. یک راننده پژو ایستاده بود و دنبال مسافر می‌گشت. به من گفت: سوار شو، گفتم منتظر تاکسی هستم و فقط سوار تاکسی می‌شوم. گفت: من هم تاکسی هستم و آرم تاکسی‌رانی را به من نشان داد.

من هم سوار شدم. اول روی صندلی عقب نشستم، بعد گفت: روی صندلی جلو بنشین، عقب آقا سوار می‌شود اذیت می‌شوی، من هم قبول کردم و روی صندلی جلو نشستم. سه مسافر مرد هم سوار کرد و حرکت کردیم. گفتم می‌خواهم به سمت سهروردی بروم، مسیر شما می‌خورد، جواب داد او هم مسیرش سهروردی است. زن جوان در ادامه گفت: در راه وقتی بقیه مسافران پیاده شدند، او یک‌باره به سمت من حمله‌ور شد. من از رفتارش تعجب کردم و از او خواستم ماشین را نگه دارد. توجهی نکرد.

 

دستش را روی گلویم گذاشت و فشار داد. من را از روی صندلی بلند کرد. داشتم خفه می‌شدم. وقتی رهایم کرد، دستم را به سمت دستگیره ماشین بردم تا در را باز کنم. دیدم ماشین دستگیره ندارد.

عصبانی شد، خواست وادارم کند با او رابطه داشته باشم. مقاومت کردم. ماشین را جایی متوقف کرده بود. شیشه‌های ماشین دودی بود و کسی من را از بیرون نمی‌دید. یک‌دفعه یک ماشین پراید توقف کرد تا مسافر پیاده کند و مردی پیاده شد.

 

این زن ادامه داد: همین‌طور که داشتم تقلا می‌کردم، با انگشترم چند ضربه به شیشه زدم تا شاید مردم صدا را بشنوند و به کمکم بیایند. یک‌دفعه شیشه ماشین شکست. من چند ضربه دیگر زدم و بعد با پایم شیشه را هل دادم. راننده سعی می‌کرد من را بگیرد و داخل ماشین نگه دارد، اما نتوانست.

مردی که از ماشین دیگری پیاده شده بود به کمک من آمد. وقتی پرسید چه شده، راننده به او گفت: دعوا خانوادگی است. راننده پراید هم راه او را بست، اما من گفتم دروغ می‌گوید. وقتی متهم دید همه فهمیده‌اند، خیلی سریع از شلوغی استفاده و فرار کرد. مردم شماره پلاک را برداشته بودند.

وقتی که با همسرم به کلانتری رفتیم و من همه‌چیز را تعریف کردم، مأموران متوجه شدند چند شکایت مشابه مطرح شده است. پای من در این حادثه به‌شدت مجروح شد و ۳۰ بخیه خورد و مدت‌ها طول کشید تا خوب شود. بعد که متهم دستگیر شد، ما را برای شناسایی خواستند.

 

شاکی دیگر پرونده نیز گفت: من هم به‌عنوان مسافر سوار ماشین شدم. متهم وقتی که مسافران دیگرش را پیاده کرد، به من تعرض و پول‌هایم را سرقت کرد و تهدید کرد که من را می‌کشد و جسدم را به داخل چاهی در چیتگر می‌اندازد.

 

بنا بر این گزارش، مأموران پلیس بعد از دستگیری متهم متوجه شدند آرم تاکسی‌رانی روی ماشین متهم جعلی است و او برای فریب مسافران زن این کار را کرده. همچنین مشخص شد متهم در نقاط مختلف تهران رفت‌وآمد داشته و این فرضیه که احتمالا زنان بیشتری را قربانی کرده باشد در حال بررسی است.

 

در همین حال متهم در بازجویی‌های اولیه گفت: به دختری علاقه داشته و خیانت آن دختر باعث شده دست به این کار بزند. او گفت: از وقتی آن دختر من را ترک کرد، دیگر نتوانستم به کسی اعتماد کنم و تصمیم گرفتم از زن‌ها انتقام بگیرم، به همین خاطر دست به این کار زدم.

 

بنا بر این گزارش، این پرونده اکنون برای بررسی در اختیار قضات شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید