مزایا و معایب خرید گوشی شیائومی

    کد خبر :1068224
مزایا و معایب خرید گوشی شیائومی

شیائومی یکی از برندهای مطرح گوشی هوشمند بوده که هر سال محصولات جدیدی برای ارائه دارد. این برند نیز همچون دیگر رقبا مزایا و معایبی دارد.

بازتاب-شیائومی در سال 2010 تاسیس شد و در طی 15 سال فعالیت خود توانسته به شهرت فراوانی دست یابد. شهرتی که موجب شد به یکی از غول‌های فناوری جهان و عمدتا چین تبدیل شود. این برند هر ساله گوشی‌های جدیدی برای ارائه دارد که شامل میان رده و پرچمدار می‌شود. محصولات این برند عمدتا دارای ویژگی‌های قابل توجه هستند که نظر هر فردی را جلب می‌کنند.

در این مطلب قصد داریم با مزایا و معایب خرید گوشی شیائومی آشنا شویم.

مزایا و معایب خرید گوشی شیائومی

مزایا

  • قیمت مناسب

محصولات شیائومی در مقایسه با رقبا قیمت به مراتب بهتری دارند و همین امر هم موجب محبوبیت شیائومی شد. به شکلی که هر سال میلیون‌ها گوشی توسط این برند به فروش می‌رسد.

  • طراحی چشم نواز

شیائومی همیشه سعی می‌کند تا طراحی جذابی را برای محصولاتش در نظر گیرد. طراحی که شامل تمامی سگمنت گوشی‌های این کمپانی می‌شود. از اقتصادی گرفته تا پرچمدار که می‌توانند نظر هر فردی را جلب کنند.

  • روت کردن بدون باطل شدن ضمانت

محصولات شیائومی از جمله گوشی‌های آن در صورت روت شدن، ضمانت آنها باطل نمی‌شود. بنابراین برخلاف گوشی‌های دیگر نگران روت شدن نباشید.

  • باتری با عمر طولانی

گوشی‌های شیائومی عمر طولانی دارند و همین امر کمک کرده تا بتوان مدت زمان بیشتری با دستگاه‌ها گذراند. شیائومی سعی می‌کند از ظرفیت باتری بزرگی در گوشی‌های خود بهره گیرد و این شامل بیشتر محصولات آن می‌شود. حتی شاهد سرعت شارژ بالایی هم هستیم.

 

مزایا و معایب خرید گوشی شیائومی

  • سخت افزار مناسب

عمده گوشی‌های شیائومی سخت افزار مناسبی دارند که این امر کمک کرده بتوان تجربه کاربری مطلوبی با آنها داشت.

  • نمایشگر مناسب

این برند همیشه سعی دارد تا سبد محصول خود را کامل کند و در این بین نمایشگر مناسبی را در گوشی‌های خود به کار می‌گیرد. حتی در مدل‌های اقتصادی این برند هم می‌توان نمایشگر مناسب را مشاهده کرد.

  • تنوع مدل

یکی از مزایا برجسته محصولات شیائومی داشتن تنوع بالا بوده که در این زمینه کمک کرده بتوان گزینه مناسب را تهیه کرد.

معایب

گوشی‌های شیائومی علاوه بر داشتن مزایا، شامل معایبی هم می‌شود. گوشی‌های شیائومی دارای معایبی به شرح زیر هستند:

  • بدنه ضعیف

متاسفانه گوشی‌های شیائومی در بخش بدنه چندان تعریفی ندارند و این برند در مدل‌های پرچمدار بدنه باکیفیتی تعبیه می‌کند تا بتواند نظر آنها را جلب سازد.

  • عمر کوتاه

متاسفانه گوشی‌های شیائومی عمر کوتاهی دارند و نسبت به رقبا زودتر فرسوده می‌شوند. این مورد مسئله سختی بوده که شاید برای کاربران جالب نباشد.

مزایا و معایب خرید گوشی شیائومی

  • نبود نمایندگی رسمی

یکی از دیگر معایب شیائومی نبود نمایندگی رسمی آن در بازار کشورمان است. نبود نمایندگی موجب می‌شود تا خدمات پس از فروش درستی را پیدا نکرد و لوازم‌ جانبی اصل را نتوان تهیه نمود. بنابراین وجود نمایندگی رسمی بسیار لازم خواهد بود.

  • وجود تبلیغات داخل برنامه

یکی دیگر از معایب محصولات شیائومی پخش تبلیغات در رابط کاربری است. البته در این زمینه قابلیت غیرفعال کردن را دارد اما نبود آن قطعا بهتر می‌بود. بنابراین این مسئله برای کاربران آزاردهنده است.

  • محدودیت پشتیبانی

شرکت شیائومی همیشه مدت زمان کوتاهی را برای پشتیبانی نرم افزاری محصولاتش در نظر می‌گیرد. بنابراین سعی کرده در چند سال گذشته بهبود یابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید