مرگ مادر و کودک ۲ ساله در اثر حریق پیکان وانت

    کد خبر :814522
مرگ مادر و کودک ۲ ساله در اثر حریق پیکان وانت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از مرگ مادر و کودک ۲ ساله در اثر حریق پیکان وانت خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با میزان از مرگ مادر و کودک ۲ ساله در اثر حریق پیکان وانت خبر داد و گفت: در پی اطلاع‌رسانی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام حریق خودرو در ساعت ۰:۲۷ دقیقه بامداد دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، نرسیده به سه راه سیمان اتفاق افتاده بود و آتش‌نشانان در کمتر از ۴ دقیقه به محل حادثه رسیده و در محل مشاهده می‌کنند یک دستگاه خودروی پیکان وانت که به بغل واژگون شده بوده در محل شعله‌ور است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت وارد عمل شده و در مدت زمان کوتاهی آتش را خاموش می‌کنند. یک آقای ۲۲ ساله که راننده خودرو بود پیش از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو خارج شده بود.

ملکی تصریح کرد: به گفته این فرد دو نفر دیگر همچنان در خودرو گرفتار بودند. آتش‌نشانان به سرعت آتش را خاموش کرده و با جرثقیل خودرو را به حالت اولیه بازگردانده و عملیات رهاسازی را آغاز می‌کنند. یک خانم جوان و یک پسر دو الی سه ساله از خودرو خارج می‌شوند و پس از بررسی‌های بعمل آمده مشخص می‌شود که هر دو جان خود را از دست داده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید