مربی‌که‌ بخاطر نبودن رقص‌ و مشروب سرمربی‌ایران نشد!

    کد خبر :665970

هاجسون گفت که اگر هشت ساعت بخوابد و هشت ساعت کار کند، هشت ساعت هم برای زندگی اجتماعی خود دارد. او پرسید آیا در این هشت ساعت می‌تواند به کلاب برود و برقصد و حتی نوشیدنی الکلی بخورد؟ به او گفتم که چنین چیزی امکان پذیر نیست و همه چیز تمام شد.

 

قرارداد عجیب و غریب فدراسیون تاج با ویلموتس باعث شده تا فوتبال ایران بار دیگر به اهمیت مسایل حقوقی بین المللی واقف شود، اما شاید این تاخیر خسارت نجومی به همراه داشته باشد.

 

به گزارش تابناک : حسن غفاری عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران در سال ۱۳۸۶ که دوره انتقالی را بعد از تعلیق تحت نظر فیفا پشت سر می‌گذاشت، مصاحبه‌ای انجام داده و در آن از گزینه‌های بزرگی اسم برده است که برای سمربیگری تیم ملی با آن‌ها مذاکره شد، اما به ایران نیامدند!

 

غفاری در این گفت و گوی جالب به ماجرای مذاکره با روی هاجسون اشاره کرده و گفته است: آخرین روز که به صفایی فراهانی گفتم او پاسخ مثبت داده، به دیدارش در هتل رفتم. روی هاجسون به من گفت که یک خبر بد دارد و خانواده‌اش موافق حضور در ایران نیستند. ما با هم مذاکره کردیم، اما او دلایلی را گفت که منطقی بود. هاجسون گفت که اگر هشت ساعت بخوابد و هشت ساعت کار کند، هشت ساعت هم برای زندگی اجتماعی خود دارد. او پرسید آیا در این هشت ساعت می‌تواند به کلاب برود و برقصد و حتی نوشیدنی الکلی بخورد؟ به او گفتم که چنین چیزی امکان پذیر نیست و همه چیز تمام شد و او هم ایران را ترک کرد.

 

رئیس سابق کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال افزود: اگر آن زمان این مسائل را مطرح نمی‌کرد و ما قرارداد می‌بستیم، من متهم به نقض قرارداد می‌شدم و الان در زندان بودم. وکلای حقوقی برای همین مسائل هستند. وکلای حقوقی فوتبال در کشور ما کم نیستند و می‌توانیم برای تنظیم قرارداد از آن‌ها استفاده کنیم.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. قلی گفت:

    مربی ایرانی نداریم که میرید سراغ مشروبخورهای رقاص

دیدگاهتان را بنویسید