مراکز معاینه فنی فعلا دایر است

    کد خبر :694328

رئیس اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور گفت: هرگونه تصمیم گیری درباره فعالیت مراکز معاینه فنی با وزارت کشور است و فعلا این مراکز دایر است.

سعید قیصر رئیس اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور درباره دایر بودن مراکز معاینه فنی در سراسر کشور، اظهار داشت: بالغ بر 700 مرکز معاینه فنی در سراسر کشور آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند و در این مراکز توصیه‌های ایمنی و بهداشتی رعایت می‌شود.

وی گفت: تمامی خودروها توسط مالکین آزمون تست معاینه فنی را انجام می‌دهند و آزمون‌گر مراکز معاینه فنی پشت فرمان خودروها نمی‌نشیند و توسط خود مالک‌ها این اتفاق می‌افتد.

رئیس اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور تأکید کرد: توصیه می‌کنیم مردم به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند و تست معاینه فنی صورت بگیرد.

قیصر خاطرنشان کرد: تمامی مراکز معاینه فنی در سراسر کشور دستورالعمل رعایت نکات بهداشتی را انجام داده‌اند و 8 ساعت در طول روز این مراکز به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

وی بیان داشت: قطعاً هر نوع تصمیم‌گیری درباره فعالیت مراکز معاینه فنی به کارگروه ملی معاینه فنی ارتباط دارد که وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، سازمان حمل‌ونقل و راهداری، سازمان حفاظت از محیط زیست و پلیس راهور، عضو کارگروه آن هستند و هر گونه تصمیم‌گیری در خصوص فعالیت مراکز معاینه فنی با وزارت کشور است و توسط کارگروه تخصصی و ملی آن باید صورت بگیرد.

به گزارش فارس ،رئیس اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور تأکید کرد: مراکز معاینه فنی بخش خصوصی محسوب می‌شود و بالغ بر هزار میلیارد تومان در این خصوص سرمایه‌گذاری شده و قریب به 15 هزار نفر نیز مشغول به کار در این حوزه هستند و هر تصمیمی در این خصوص باید در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها انجام شود.

قیصر تأکید کرد: تمامی مراکز معاینه فنی در سراسر کشور آماده خدمتگزاری هستند و هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر عدم فعالیت آنها اتخاذ نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید