مرادمند: با این وضعیت بازیکنان پدیده می‌روند، گل‌محمدی هم نمی‌ماند

    کد خبر :455021

محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: اگر این وضعیت نامشخص در پدیده ادامه داشته باشد، خیلی از بازیکنان می‌روند و گل‌محمدی هم در این تیم نمی‌ماند.

محمدحسین مرادمند در مورد وضعیت نامشخص پدیده گفت: با اینکه از امروز تمرینات شروع شد، ولی هنوز وضعیت واگذاری این باشگاه مشخص نیست. مالک پدیده هنوز برگه انتقال این باشگاه را امضا نکرده و نمی‌دانیم چه اتفاقاتی رخ داده است. به‌هرحال طرفین ممکن است در برخی مسائل اختلاف داشته باشند و ما نمی‌دانیم در جلسات چه اتفاقاتی رخ داده است. تا الان هم بارها بحث انتقال امتیاز پدیده مطرح شده، ولی این موضوع به سرانجام نرسیده است.

وی ادامه داد: ظاهراً قرار است روز دوشنبه همه چیز به‌صورت قطعی روشن شود. اگر پدیده قصد تیم‌داری دارد که بهتر است همه مشکلات برطرف شود و آنها هم به‌صورت حرفه‌ای تیم‌داری کنند، در غیر این‌صورت نمی‌دانم این همه وقت تلف کردن و امضا نکردن برای چیست. اگر این وضعیت ادامه داشته باشد اکثر بازیکنان جدا می‌شوند و گل‌محمدی هم در پدیده نمی‌ماند. بازیکنان و کادر فنی پدیده تا همین جا هم مردانگی به خرج دادند و با وجود این مشکلات تیم را در بالای جدول نگه داشتند.

به گزارش تسنیم ،مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان در خاتمه تصریح کرد: هواداران پدیده و مردم مشهد با نتایج ما خوشحال شده‌اند، ولی ظاهراً در مشهد دوست ندارند مردم خوشحال باشند. امیدوارم که مشکلات تیم ما برطرف شود و موفقیت‌های نیم‌فصل اول ما تداوم داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید