مراحل تزریق واکسن کرونا مطابق دستورالعمل شرکت سازنده انجام می‌شود

    کد خبر :799585

جهانپور با بیان اینکه حداقل فاصله مراحل تزریق واکسن ۱۴ روز است عنوان کرد: هر شرکتی دستورالعمل خودش را دارد، اما در ایران متوسط ۲۸ روز مراحل تزریق انجام می‌شود.

کیانوش جهانپور در گفتگو با دانشجو، درباره زمان تزریق دوز دوم واکسن‌های کرونا گفت: گروه‌هایی که دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند مطابق زمان بندی می‌توانند مرحله بعد را نیز دریافت کنند.

وی ادامه داد: اینکه برخی می‌گویند واکسن نیست و افراد تنها مرحله اول را تزریق کردند صحیح نیست و باید بگوییم هر شرکتی که اقدام به واکسن کرونا کرده است برای مرحله دوم تزریق یک بازه زمانی سه هفته تا ۲ ماه را در نظر گرفته اسن و در ایران نیز متوسط ۲۸ روز مرحله دوم تزریق انجام می‌شود.

جهانپور با بیان اینکه حداقل فاصله مراحل تزیرق واکسن ۱۴ روز است عنوان کرد: هر شرکتی دستورالعمل خودش را دارد، اما با تواجه به اینکه واکسن سبد کواکس وارد ایران شده است و ممکن است برخی از افراد با این واکسن، واکسینه شوند باید بگوییم که زمان بین مراحل واکسن آسترزنکا در حال بررسی است و ممکن است فاصله بیش از ۱۲ هفته یا ۱۳ هفته در ایران منظور شود، ولی هنوز نتایج بررسی نهایی در کمیته ملی واکسن مشخص نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید