مدیرعامل سابق توییتر در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می کند

    کد خبر :866862

جک دورسی پس از کناره‌گیری از سمت مدیرعاملی توییتر با تغییر نام شرکت Square بر روی حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال متمرکز شده است. شرکت Square در زمینه‌ ارائه‌ خدمات مالی فعالیت دارد و جک دورسی هم یکی از مؤسسان آن محسوب می‌شود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ این شرکت قرار است نام خود را به Block تغییر دهد و حضور موثرتری در حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال داشته باشد. البته این شرکت فقط در زمینه‌ خدمات مالی فعالیت نمی‌کند و سهامدار عمده برخی شرکت‌ها مانند سرویس پرداخت موبایل Cash App و سرویس استریمینگ موسیقی Tidal است.

این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرده که پس از تأسیس Square  در سال ۲۰۰۹، تاکنون چند کسب‌وکار به زیرمجموعه‌ آن افزوده شده‌اند و حالا این نام جدید، فضای بیشتری برای رشد این شرکت در پی خواهد داشت. در ادامه این بیانیه آمده که Block یک اکوسیستم فراگیر از کسب‌وکارهایی خواهد بود که با هدف ارتقای توانمندی اقتصادی با یکدیگر متحد شده‌ و قرار است به طیف وسیعی از کاربران مانند هنرمندان، طرفداران، توسعه‌دهندگان و فروشندگان خدمات مختلفی ارائه دهد.

در همین راستا سخنگوی این شرکت گفته که پس تغییر نام این شرکت، ساختار سازمانی آن دستخوش تحول نمی‌شود ولی بخش رمزارزهای این شرکت که Square Crypto نام داشت حالا به Spiral تغییر نام می‌دهد. البته این تغییر نام‌ها حدود ۸ روز دیگر ثبت می‌شود.

گفتنی است دو روز قبل جک دورسی از سمت مدیرعاملی توییتر کناره‌گیری کرد. او به طور هم‌زمان رهبری دو شرکت توییتر و Square را بر عهده داشت ولی حالا فقط مدیرعامل شرکت Block یا همان Square سابق محسوب می‌شود. دورسی از طرفداران جدی بیت کوین بوده و به توانایی تبدیل شدن آن به یک واحد پول اینترنتی معتقد است و باید دید در آینده چه برنامه‌هایی برای شرکت خود دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید