مدل 2023 تسلا مدل اس و ایکس نمایشگر عقب بزرگ‌تر خواهد داشت

    کد خبر :957448
تسلا مدل اس

شرکت تسلا را باید یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولیدکننده خودرو الکتریکی دانست. براساس گزارش‌ها این شرکت می‌خواهد مدل ایکس و اس را برای مدل 2023 با نمایشگر عقب بزرگ‌تر همراه کند.

بازتاب-   این بزرگ شدن به منزله تجربه کاربری بهتر در این خودروهای رده بالا است. همانطور که می‌دانید مدل اس و ایکس جز محصولات گران قیمت تسلا محسوب می‌شوند و بدیهی بوده شاهد ارائه قابلیت‌های بهتر در این خودروها باشیم.

به تازگی یکی از اعضای باشگاه صاحبان رومانیایی تسلا تصویر نمایشگر عقب این دو مدل را منتشر کرده که شاهد افزایش سایز هستیم. در عکس ارسال شده توسط Vlad Ionut Coste در گروه فیسبوک نشان می‌دهد که صفحه نمایش جدید به وضوح بزرگ‌تر از صفحه قبلی است، اما به نظر می‌رسد دقیقاً در همان فضا قرار می‌گیرد و تغییری در طراحی کنسول به وجود نیامده است. بنابراین مالکان مدل‌های قدیمی این امکان را دارند با پرداخت هزینه، نمایشگر جدید را به کنسول عقب خودرو تسلا مدل ایکس یا اس خود اضافه کنند. فضای اضافی صفحه نمایش به دلیل این واقعیت است که صفحه نمایش جدید حاشیه‌های بسیار باریکی داشته و مدرن به نظر می‌رسد. این همچنین باعث می‌شود که قسمت سرنشینان عقب در مدل S و مدل X تجربه سفر لذت بخشی داشته باشند.

تسلا مدل اس

همچنین نمایشگر جدید علاوه بر طراحی بهتر و بزرگ، وضوح تصویر بالاتری هم با گرافیک بهبودیافته به مخاطب ارائه می‌دهد. تسلا درصدد است همیشه بروزرسانی روی محصولاتش ارائه دهد تا تجربه کاربری بهتری رقم زند. رنگ‌ها نیز متفاوت به نظر می‌رسند و گویی صفحه‌نمایش جدید ظاهر نسبتا گرمی را که صفحه نمایش قدیمی نشان می‌داد، ندارد، اگرچه این می‌تواند فقط به دلیل نحوه گرفتن عکس باشد، بنابراین نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم، اما به نظر رسیده تصویر رنگ خنک‌تری را به نمایش درمی‌آورد.

مشخص نیست تسلا چه زمانی قصد دارد این مدل‌های جدید را روانه بازار کند. اما انتظار داریم قیمت بیشتری نسبت به مدل قبلی داشته باشند. در حال حاضر این شرکت سخت در تلاش بوده همچنان به عنوان پرفروش‌ترین برند خودرو الکتریکی باقی بماند. گفته شده بزودی باید شاهد عرضه وانت پیکاپ الکتریکی تسلا سایبرتراک باشیم که از ظاهری عجیب بهره برده و چند سالی می‌شود که رونمایی شد.

در اخباری مرتبط ایلان ماسک مدیرعامل تسلا توییتر را با رقم 40 میلیارد دلاری خریداری کرد و این شبکه اجتماعی را دستخوش تغییراتی داده که انتظار داریم بزودی ویژگی‌های جدید به آن افزوده شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید