مدال طلای کشتی آزاد بر گردن امیرحسین زارع

  • ورزشی
  • شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۱۱
    کد خبر :915288

در پایان مسابقات دو وزن نخست کشتی آزاد، امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و امیرحسین فیروزپور در وزن 97 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 97 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر 3 آکژان آیتبکوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل محمدرسول رحیم اف از ازبکستان با نتیجه 15 بر 4 به برتری رسید و به دیدار فینال راه یافت. فیروز پور در دیدار فینال مقابل باتیربک چاکولوف از اسلواکی با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع در دور نخست با نتیجه 9 بر 7 اولگ بولتین از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل لخاگواگرل مونختور از مغولستان با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. زارع در این دیدار با نتیجه 21 بر 10 از سد یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

رده بندی نفرات برتر اوزان 97 و 125 کیلوگرم به شرح زیر است:

97 کیلوگرم: 1- باتیربک ساکولوف (اسلواکی) 2- امیرحسین فیروزپور (ایران) 3- آکژان آیتبکوف (قزاقستان) و ماگومد ابراگیموف (ازبکستان)

125 کیلوگرم: 1- امیرحسین زارع (ایران) 2- یوسوپ باتیرمورزایف (قزاقستان) 3- لخاگواگرل مونختور (مغولستان) و موهیت (هند)

حسن یزدانی و کامران قاسم پور نمایندگان اوزان 86 و 92 کیلوگرم کشورمان از ساعت 9 صبح فردا (یکشنبه) به مصاف حریفان خود می روند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید