مدارک مورد نیاز برای دریافت اینترنتی وام مسکن اعلام شد/اجرای فاز دوم تا پایان سال

  • اقتصادی
  • سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰
    کد خبر :714060

محمدحسن علمداری اظهار کرد: سالانه 700 هزار متقاضی دریافت تسهیلات به شعب بانک مسکن مراجعه می کنند. بنابراین شرایطی را فراهم کردیم تا متقاضیان دریافت تسهیلات مسکن بتوانند بدون مراجعه حضوری به شعب بانک مسکن تقاضای دریافت تسهیلات مسکن خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه دریافت تسهیلات مسکن به شکل غیرحضوری به وجود آمده است، افزود: چنانچه متقاضیان تسهیلات مسکن تقاضای خود را ثبت کنند به آنها کد پیگیری داده می شود تا با آن کد، مراحل تشکیل پرونده و مراحل تکمیل آن را پیگیری کنند.

وی در خصوص چگونگی ثبت درخواست متقاضیان دریافت غیرحضوری تسهیلات مسکن، توضیح داد: در سامانه بانک مسکن بخشی وجود دارد که متقاضیان می توانند مراحل تشکیل پرونده و رصد پرونده خود را دنبال کنند و از آخرین وضعیت درخواست خود آگاهی یابند.

به گزارش تسنیم،مدیر امور اعتباری بانک مسکن، گفت: متقاضیان می توانند مدارک خود از جمله فتوکپی کارت ملی، سند و پروانه ساخت برای دریافت تسهیلات خود را به همان بخشی که در نظر گرفته شده پس از اسکن ارسال کنند. این کار با هدف کاهش زمان و صرفه جویی در وقت مردم و متقاضیان انجام گرفته است .

علمداری با بیان این‌که از زمان اجرایی شدن این برنامه از سوی بانک، تاکنون 30 هزار کد پیگیری صادر و امور اجرایی 6 هزار نفر انجام شده است، افزود: فاز دوم این اقدام دریافت تسهیلات غیر حضوری اواخر امسال اجرایی و راه اندازی خواهد شد که این برنامه با دریافت مجوز امضای دیجیتال دیگر نیازی برای ثبت امضا توسط مشتری ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید