محدودیت‌های ترافیکی امروز و فردا اعلام شد

    کد خبر :777681

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا جزئیات محدودیت‌های ترافیکی امروز و فردا در محور‌های کشور را تشریح کرد.

شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۹ دی ماه از محور‌های کرج_چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران_سمنان_ مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلا مانع خواهد بود.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز یکشنبه ۲۸ دی‌ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران_شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز یکشنبه مورخ امروز ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران_ شمال به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درباره ممنوعیت تردد در محور هراز تصریح کرد: تردد تمامی تریلر‌ها از محور هراز همچنان ممنوع است. تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۶ دی ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز شنبه و یکشنبه تاریخ‌های ۲۷ و ۲۸ دی ماه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از محور هراز ممنوع است.

وی گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه و یکشنبه یعنی ۲۶ و ۲۸ دی‌ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه و شنبه یعنی ۲۶ و ۲۸ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به رودهن به صورت یک طرفه است.

به گزارش دانشجو، سرهنگ شیرانی اضافه کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها منتفی تلقی می‌شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شنبه ۲۷ دی ماه و یکشنبه ۲۸ دی ماه از مسیر شمال به جنوب محور فوق ممنوع است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید