محتکران خودرو ۱۵ درصد قیمت خودرو جریمه می‌شوند

  • خودرو
  • دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴
    کد خبر :715825

به گزارش مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: ۸۰۰ خودرو بدون پلاک در انبارهای نقاط مختلف شهر تهران شناسایی شده است و طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت وجود خودرو بدون پلاک در انبارها احتکار است.

سخنگوی سازمان تعزیرات با بیان اینکه محتکران خودرو حدود ۱۵ درصد قیمت خودرو جریمه می‌شوند، افزود: بعد از آن فرد ملزم می‌شود طبق قیمت قانونی که ستاد تنظیم بازار توسط شورای رقابت اعلام کرده با نظارت سازمان تعزیرات خودرو را در بازار به فروش برساند.

وی درباره تعیین تکلیف خودروهای فاقد پلاک در پارکینگ‌ها، بیان کرد: خودرویی که مدت زمانی است که در پارکینگ وجود دارند از نظر ما بلااستفاده هستند اگر غیر از این است هموطنان در سریع‌ترین زمان باید اقدام به پلاک گذاری و خروج خودروهایشان از پارکینگ کنند.

رایگانی گفت: مالکانی که در پارکینگ چند خودرو دارند هرچه سریع‌تر خودروهایشان را در بازار عرضه کنند تا شامل سخت‌گیری‌های سازمان تعزیرات نشوند.

سخنگوی سازمان تعزیرات ادامه داد: هموطنانی که اطلاعاتی از انبارهای محتکران خودرو دارند با شماره ۱۱۰ پلیس، یا ۱۲۴ وزارت صمت و یا ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی تماس بگیرند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید