مجازات سنگین در انتظار متخلفان واگذاری کارت سوخت

  • اجتماعی
  • سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۷:۲۲
    کد خبر :714235

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،کرامت ویس کرمی مدیر عامل شرکت پخش فرآورد‌ه‌های نفتی کشور در واکنش به خبر منتشر شده در باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر «ماجرای فروش سهمیه سوخت در پمپ بنزین‌ها چیست؟» در ارتباط تلفنی با شبکه خبر گفت: ما در جایگاه‌های عرضه سوخت به دو روش، یکی با استفاده از کارت‌های هوشمند سوخت شخصی مالک خودرو و دیگری از طریق کارت سوختی که از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های سوخت قرار دارند سوختگیری را انجام می‌دهیم.

ویس کرمی تصریح کرد: در کارتی که در اختیار جایگاه‌داران است، روزانه ۱۰ هزار لیتر بنزین آزاد شارژ می‌شود.

او ادامه داد: اگر مالک خودرویی سهمیه‌ بنزین نداشت و یا کارت سوخت خودروی خود را همراه نداشت، می‌تواند با کارت آزاد موجود در جایگاه که از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در اختیار جایگاه دار قرار گرفته است اقدام به سوختگیری کند.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورد‌ه‌های نفتی کشور اضافه کرد: اگر کارتی به غیر از کارت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در دست متصدی جایگاه سوخت باشد تخلف محسوب می‌شود و طبق دستورالعمل‌های شرکت پخش با او برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: ماجرای فروش سهمیه سوخت در پمپ بنزین ها چیست؟

ویس کرمی افزود: جایگاه داران موظف هستند فقط با کارتی که از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در اختیار آنان است اقدام به سوختگیری کنند در غیر این صورت تخلف صورت گرفته است.

او گفت: اگر مردم با تخلفی در جایگاه‌های سوخت مواجه شدند می‌توانند با شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند و شکایت خود را ثبت کنند، همچنین بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به طور سرزده به جایگاه‌ها مراجعه می‌کنند و اگر شاهد تخلفی باشند آن را گزارش می‌کنند.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورد‌‌ه‌های نفتی کشور در پایان اظهار کرد: اگر تخلفی از سوی بازرسان و مردم گزارش شود، صاحب کارت سوخت و جایگاه دار جریمه نقدی می‌شود، ولی میزان جریمه جایگاه دار نسبت به میزان عرضه سوخت اعمال می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید