مامور پلیس در درگیری با تروریست ها به شهادت رسید

    کد خبر :950348
مامور پلیس درگیری تروریست ها شهادت

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران یگان تکاوری 112عمار ایرانشهر با گروه تروریستی درگیر و یک نفر از تروریست ها به هلاکت رسید و یکی از مأموران جان برکف پلیس به فیض شهادت نائل شد.

سردار”احمد طاهری” درتشریح جزییات این خبر اظهار داشت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۲ عمار “ایرانشهر” در حین گشت زدن برای تامین امنیت درمحورهای مواصلاتی در حوالی روستای “خیرآباد” از توابع این شهرستان مورد حمله گروهک تروریستی قرار می‌گیرند که این گروهک با سلاح کلاش اقدام به تیراندازی به سمت خودروی یگان تکاوری کرده که منجر به حریق و انفجارخودرو می شود و ستوانسوم ” محسن رضایی” از مأموران جان برکف پلیس استان به فیض شهادت نائل می گردد.

سردار طاهری با اشاره به هجمه سنگین آتش و درگیری مسلحانه با تروریست های کوردل، افزود: ماموران با رشادت و ایستادگی گروهک تروریستی را زمین گیر و یک نفر از تروریست ها را به هلاکت رسانده اند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به حمله ناجوانمردانه و غافلگیرانه گروهک تروریستی به ماموران یگان تکاوری خاطرنشان کرد: در این حمله متاسفانه یکی از مأموران پلیس شهید و ۳ همکار پرتلاش دیگر مجروح که پس از پایان درگیری از گروهک یک دستگاه پژو ۴۰۵ سرقتی و ۲ قبضه سلاح کلاش با تعداد زیادی فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح آر پیجی ۷ با ۲ پرتابه و خرج کشف گردید.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش برای دستگیری دیگرعاملان شهادت پلیس وظیفه شناس آغاز و تروریست های کوردل بدانند با حملات ناجوانمردانه و به شهادت رساندن مأموران جان برکف پلیس عزم ما بیش از پیش برای مقابله با اقدامات کورتروریست ها و اشرار مسلح مستحکم تر شده و امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و دشمنان قسم خورده نظام نخواهند توانست به اهداف شوم و شیطانی خود که ایجاد ناامنی و برهم زدن امنیت مردم می باشد، برسند.

 ایلنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید