ماسک ریزر با طراحی هیجان انگیز کرونا را نابود می کند

    کد خبر :796725

شرکت ریزر یکی از برندهای موفق تولیدکننده دستگاه گیمینگ است و حال تصمیم گرفته ماسکی را ارایه کند که طراحی منحصربفردی داشته و به محافظت از افراد در برابر ویروس کرونا می‌پردازد. این ماسک بزودی قرار است راهی بازار شود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– در ابتدا تصور می‌شد این ماسک تنها در حد یک کانسپت باقی بماند و به نظر می‌رسید با توجه به افزایش تعداد افراد واکسینه شده در جهان، چنین ایده‌ای هیچ‌گاه به مرحله تولید نرسد اما حالا این ماسک پیشرفته به زودی به فروش خواهد رسید.

ماسک هوشمند ریزر یکی از عجیب‌ترین محصولاتی بود که در نمایشگاه‌ CES 2021 معرفی شد. ونتیلاتورهای این ماسک قابل تعویض و شارژ شدن بودند و لایه خارجی آن ضدآب و ضدخراش بود و از پلاستیک بازیافتی تولید شده بود. ونتیلاتورهای این ماسک پیشرفته همچنین نقش بلندگوی صدا را نیز در این ماسک ایفا می‌کردند و به لطف استفاده از میکروفون در این ماسک، دیگر صدای کاربر کمتر از حد معمول به گوش نمی‌رسد.

نورپردازی ونتیلاتورهای این ماسک باعث می‌شد این ماسک ظاهری متفاوت داشته باشد. یکی از کاربردهای نورپردازی در این ماسک روشن کردن خودکار فضای اطراف دهان در زمان صحبت در فضای تاریک است. همان طور که از قابلیت‌های این ماسک مشخص است تکنولوژی‌های بسیار زیادی در ساخت آن به کار رفته اما شرکت ریزر ادعا می‌کند با وجود تمام این قطعات، استفاده از این ماسک کاملا راحت است و در ناحیه گوش صورت، کاربر فشاری را احساس نخواهد کرد.

ریزر هنوز قیمت و زمان عرضه ماسک هوشمند خود را اعلام نکرده اما با توجه به قوانین، ریزر برای این که بتواند این ماسک را به فروش برساند به گواهی‌هایی از طرف ارگان‌هایی مانند سازمان غذا و دارو و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده دارد. اما با توجه به این که ریزر این ماسک را تولید کرده به نظر می‌رسد این شرکت این مراحل را نیز طی کند و ماسک هوشمند خود را راهی بازار کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید