مازراتی لوانته هیبرید با ۳۳۰ اسب بخار چهار سیلندر رونمایی شد

    کد خبر :803217
مازراتی لوانته هیبرید با ۳۳۰ اسب بخار چهار سیلندر رونمایی شد

مازراتی در حال سفارش گیری برای فروش خودروی لوانته در اروپا با تاریخ تحویل ماه ژوئن است.

مازراتی در ژوئیه سال ۲۰۲۰ با گیبلی هیبریدی روی باند خودروهای هیبریدی حرکت کرد و اکنون همچنان مدل ۴۸ ولتی این خودرو را به لوانته ارائه می‌دهد. در قلب این خودرو شاسی بلند برقی مازراتی، یک موتور بنزینی ۲.۰ لیتری توربوشارژ با چهار سیلندر و یک تنظیم ترکیبی خفیف قرار دارد.

همانطور که در گیبلی دیده می‌شود، ۳۳۰ اسب بخار قدرت در ۵۷۵۰ دور در دقیقه تولید می‌کند، اما گشتاور ۴۵۰ نیوتون متری گشتاوری دارد. این شرکت خودروساز مستقر در مودنا را وادار می‌کند که خودرو بنزینی شش سیلندر را ارائه می‌دهد.

شتاب از صفر به صد در شش ثانیه طول می کشد تا حداکثر سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعت را ارائه دهد. مازراتی لوانته هیبرید مجهز به پیشرانه تمام چرخ، سیستم تعلیق بادی و دیفرانسیل مکانیکی با لغزش محدود در عقب به عنوان تجهیزات استاندارد، عملکردی مشابه V۶ را ارائه می‌دهد در حالی که مصرف سوخت را ۱۶ درصد کاهش می‌دهد. پوشش نقره‌ای سنگین آن توزیع ایده آل وزن است که پس از نصب باتری مربوط به هیبرید در عقب، به طور مساوی بین دو محور تقسیم می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این لباس برای تحت تأثیر قرار دادن سایه آبی متالیک سه لایه جدیدی به نام Azzurro Astro همراه با لهجه‌های آبی اضافی قابل مشاهده در سه ورودی هوای جانبی، کولیس‌های ترمز و آرم تزئین ستون C است. لوانته هیبرید بر روی چرخ‌های ۲۱ اینچی قرار گرفته و از چراغ‌های جلو ۲۰۲۱MY استفاده می‌کند، همچنین صفحه نمایش لمسی ۸.۴ اینچی به روز شده با صفحه نمایش هفت اینچی راننده نیز به دست می‌آید. مازراتی در حال حاضر سفارشاتی را در اروپا می‌پذیرد که تحویل آن‌ها از ماه ژوئن آغاز می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید