ماجرای کلیپ ربایش دختر جوان توسط راننده تاکسی اینترنتی

    کد خبر :747202

‌معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا‌‌ درباره زوایای اصلی ماجرای‌کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر«اذیت و آزار دختر جوان توسط یکی از رانندگان شرکت تاکسیرانی اینترنتی»‌ توضیح داد.

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت : با توجه به انتشار کلیپ دزدیده شدن دختر جوان توسط یکی از رانندگان اینترنتی در فضای مجازی و ادعاهای مطرح شده توسط دختر جوان -ساکن تهران- مبنی بر اینکه پس از ثبت سفارش به مقصد تعیین شده در طی مسیر توسط راننده مورد اذیت ، آزار و توهین قرار گرفته است، موضوع در دستور کار این پلیس جهت رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد : در این خصوص با هماهنگی مقام قضایی راننده خاطی مورد شناسایی قرار گرفت و پس از احضار به پلیس فتا و تفهیم اتهامات وارده ، وی منکر هر گونه ارتکاب موارد اتهامی شد و گزارش شاکی را کذب اعلام و از دختر جوان با عنوان نشراکاذیب، تهمت و افتراء اعلام شکایت کرد.

معاون اجتماعی فتا ناجا تصریح کرد: با توجه به طرح شکایت از طرف راننده مربوطه و نظر به مستندات موجود، سیر مراحل قضایی، فنی و انتظامی در خصوص پی گیری پرونده به منظور مشخص شدن کلیه زوایای واقعه ادعا شده از سوی طرفین ، در پلیس فتا تهران بزرگ در حال رسیدگی است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: با بررسی کارشناسان پلیس فتا در این خصوص ، ظرف چند روز آینده اطلاع رسانی از جزییات این پرونده انجام خواهد شد .

این مقام انتظامی ، یکی از اولویت های اصلی شرکت تاکسیرانی اینترنتی که در کشور مشغول به فعالیت هستند را نظارت و پایش مستمر رانندگان تحت اختیارعنوان کرد.

به گزارش فارس،وی از هموطنان درخواست کرد: در صورت مواجهه با موارد مشابه و هر گونه تخلفات احتمالی موضوع را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و یا شماره تلفن 096380 جهت پیگیری به پلیس فتا گزارش دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید