ماجرای پیغام خصوصی رهبر انقلاب به میرحسین موسوی

  • سیاسی
  • یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۰۶
    کد خبر :667324

رهبر انقلاب در زمان وقوع حوادث سال ۸۸، مجموعه اقدامات متعددی انجام داده‌اند که بسیاری از آن‌ها در رسانه‌ها منعکس نشده است. به همین علت، نشریه خط حزب‌الله به مناسبت فرارسیدن سالگرد نهم دی برخی از این رویداد‌ها را مرور کرده است که در ادامه به دو مورد از آن اشاره شده است:

 

۱- به گفته برخی از مسئولین دفتر و نزدیکان رهبر انقلاب، ایشان بار‌ها برای گردانندگان حوادث پس از انتخابات پیغام صریح دادند که مرزتان را با بیگانگان مشخص کنید. علاوه بر این، رهبر انقلاب پیش از انتخابات از آقای موسوی خواسته بودند مراقب گفتار و رفتارش باشــد که دشمنان ملت از آن سوءاستفاده نکنند. در همان ســاعات اول پایان انتخابات نیز به او پیغام خصوصی دادند که «این را شــما دارید شروع می‌کنید، اما نمی‌توانید تا آخر کنترل کنید؛ می‌آیند دیگران سوءاستفاده می‌کنند.» همچنین در ملاقات روز یکشنبه ۲۴ خرداد با یادآوری هشــدار فوق، از او می‌پرسند چرا در برابر سوءاستفاده دشمن موضع نمی‌گیرید؟

 

۲- در جلسه‌ای که رهبر انقلاب با اعضای ستاد‌های انتخاباتی چهار نامــزد انتخابــات ۸۸ داشــتند از توافقی که با میرحسین موسوی داشته اند خبر دادند: «من به آقای مهندس موسوی هم گفتم؛ ایشان هم قبول کرد از من که راه، راه قانونی اســت؛ از همان طریق قانونی مشی کنند، من هم قرص و محکم پشتش می‌ایستم. شما بدانید من با آقایان شــورای نگهبان و با آقایان وزارت کشور رودربایستی ندارم؛ می‌ایستم پایش تا اینکه این قضیه حل بشــود.» البته مهندس موسوی هیچگاه به قولی که در این جلسه داده بود عمل نکرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید