ماجرای قرارداد تبلیغاتی عجیب در فدراسیون اتومبیلرانی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶
    کد خبر :743712

در دوره ریاست صیدانلو بر فدراسیون اتومبیلرانی، یکی از شرکت های تبلیعاتی بدون طی شدن مراحل قانونی و تنها با ۲۳ میلیون تومان چک ضمانت، به مدت ۳ سال صاحب امتیاز انحصاری تبلیغات فدراسیون شده است، انحصاری که اکنون مشکلاتی را برای این فدراسیون ایجاد کرده است.

ظاهرا شرکت مذبور بدون طی شدن مراحل و تشریفات مزایده، در فاصله چهار ماه به پایان مدت ۴ ساله رییس سابق فدراسیون اتومبیلرانی، با ضمانت ۲۳ میلیون تومانی به مدت سه سال صاحب امتیاز انحصاری تبلیغات این فدراسیون می شود.

پس از خودداری سرپرست جدید فدراسیون از اجرای این قرارداد که فاقد مبنای قانونی از نظر وزارت ورزش و اداره کل حقوقی وزارت ورزش است، شرکت مزبور که پا در میانی مسئولان وزارت ورزش را هم نپذیرفته، اقدام به شکایت حقوقی از فدراسیون کرده و به زودی دادگاه رسیدگی به این قرارداد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا،این شرکت به عنوان سامانه هواداری فدراسیون وارد شد و در نهایت بدون طی تشریفات و آیین نامه های مالی وزارت ورزش، با ضمانتی ۲۳ میلیون تومانی قراردادی سه ساله تحت عنوان مجری انحصاری تبلیغات با رئیس سابق فدراسیون اتومبیلرانی منعقد کرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید