ماجرای به کما رفتن دختر سنندجی در مقر گشت ارشاد تهران چیست؟

    کد خبر :940467
مهسا امینی

در ساعت اخیر خبری در خروجی برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار گرفته است که حکایت از به کما رفتن خانم مهسا امینی پس از بازداشت توسط گشت ارشاد تهران دارد.

این خبر واکنش بسیاری از فعالان اجتماعی و سیاسی و برخی خبرنگاران رسانه ها در شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است ولیکن تا این لحظه هیچ مقام مسئولی درباره آن اظهار نظر نکرده است.

توییت ابتکار- مهسا امینی

بازنشر توییت خانم ابتکار پس از ماجرای دختر سنندجی توسط کاربران

صبح ما در باره جزئیات این ماجرا نوشت: سه‌شنبه شب دختر جوانی پس از درگیری با گشت ارشاد «به خاطر شدت جراحات وارده و آسیب شدید مغزی» در بیمارستان کسری تهران تحت درمان قرار دارد.

⁠این دختر جوان نامش «مهسا امینی» اهل سنندج است و ۲۲ سال سن دارد. به گفته «کیارش» برادر «مهسا» ، بازداشت مهسا تا وقتی او را در کما یافتند، تنها دو ساعت زمان برد. ⁠

گویا مهسا امینی به همراه خانواده‌اش برای سفر تفریحی از سنندج به تهران آمده بود. اما سه‌شنبه شب در تهران توسط نیروهای گشت ارشاد بازداشت می‌شود، به اماکن تهران منتقل شده و پس از دو ساعت او را با آمبولانس به بیمارستان کسری تهران انتقال می‌دهند.

مهسا امینی در حال حاضر در کما به سر می‌برد و به تشخیص پزشکان دچار سکته قلبی و مغزی شده است. پزشکان خانواده او را از نجات جواب کرده‌اند.

به کما رفتن مهسا- امینی

تکمیلی : پلیس واکنش نشان داد

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد:

خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچارعارضه قلبی شد.

بلافاصله این خانم با همکاری پلیس و اورژانس به  بیمارستان منتقل شده و تحت درمان و مداوا قرار دارد.

مستندات مربوطه در این خصوص در اختیار پلیس بود و اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید