ماجرای آزار جنسی کودک اهری توسط معلمش

    کد خبر :848546
ماجرای آزار جنسی کودک اهری توسط معلمش

دادستان عمومی و انقلاب اهر گفت: اتهام کودک‌آزاری معلم اهری در شعبه ویژه در حال رسیدگی است.

رحیم عبداللهی دادستان عمومی و انقلاب اهر (استان آذربایجان شرقی) گفت: اتهام کودک‌آزاری معلم اهری در شعبه ویژه بازپرسی دادگاه عمومی و انقلاب اهر در حال رسیدگی و انجام تحقیقات مقدماتی است.

او گفت: این پرونده در پی گزارش مرجع انتظامی و شکایت ۲ نفر از والدین دانش‌آموزان یکی از روستاهای بخش مرکزی اهر علیه معلم روستای مورد نظر مبنی بر آزار جنسی فرزندانشان در سال گذشته، تشکیل شد و موضوع بلافاصله به صورت ویژه در شعبه بازپرسی دادسرا مطرح شده و تحت رسیدگی قضایی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: از اصحاب رسانه انتظار می رود قبل از انتشار هرگونه اخبار از صحت و سقم آن مطمئن شده و با رعایت اخلاق حرفه ای، نسبت به انتشار آن اقدام کنند.

وی گفت: افرادی که نسبت به انتشار اخبار کذب اقدام کرده و موجب تشویش اذهان عمومی شده اند قطعا شناسایی و برخورد قضایی خواهند شد.

عبداللهی به همشهریان اطمینان داد، دستگاه قضایی با جدیت و دقت و حفظ استقلال قضایی و بدون توجه به حواشی ایجاد شده موضوع را در اسرع وقت رسیدگی مطابق قانون و مقررات قضایی اتخاذ تصمیم لازم خواهد کرد.

پیگیر موضوع هستیم

عصرایران نیز نوشت: فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان اهر نیز اظهار کرد: در پی انتشار خبر کودک‌آزاری در اهر، در اولین فرصت اقدام به تشکیل جلسه شورای تامین با حضور مسئولان قضایی، امنیتی نظامی و انتظامی شد.

رسول خدابخش افزود: در این جلسه پس از طرح موضوع، همه دستگاه های مرتبط، گزارش لازم را ارائه دادند و متعاقبا اطلاعات تکمیلی از سوی دستگاه قضایی به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی تاکید کرد: به شهروندان عزیز اطمینان می‌دهیم شورای تامین تا حصول نتیجه نهایی پیگیر موضوع خواهد بود.

در روزهای اخیر خبری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شهرستان اهر مبنی بر کودک‌آزاری یک معلم روستایی به شکل گسترده‌ای دست به دست شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید