مائوریتزیو ساری: استحقاق کسب یک جام را داریم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۱۳
    کد خبر :532838
مائوریتزیو ساری

مائوریتزیو ساری از بازگشت تیمش به روزهای اوج راضی است.

مائوریتزیو ساری پس از برتری آسان تیمش مقابل واتفورد در هفته سی و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از نمایش شاگردان خود تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: بازی بد ما در نیمه اول بیشتر به خاطر خستگی بود، نه مشکل روانی. در نیمه دوم واتفورد از شدت جدیتش کم کرد و توانستیم گل اول را به ثمر برسانیم که در راه پیروزی کمک بزرگی بود. کانته دچار مصدومیت همسترینگ شده و احتمالا باید به او استراحت می‌دادم، با این حال اتخاذ چنین تصمیمی در قبال بازیکنان مهم سخت است. به نظر نمی‌رسد او در 2 بازی آتی به میدان برود. همان‌قدر که بازی برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر سخت است، به همان اندازه قهرمانی در لیگ اروپا هم دشوار خواهد بود. به نظرم استحقاق کسب یک جام را در این فصل داریم. می‌خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم و از این جهت به لیگ اروپا اهمیت زیادی می‌دهیم.

به گزارش تسنیم، او درباره خداحافظی گری کیهیل از تیم در پایان فصل افزود:کیهیل در طول فصل واقعا حرفه‌ای رفتار کرد. او تنها 7 بازی انجام داد اما در تمرینات فردی مهم بود. امروز آخرین بازی او برای چلسی به حساب می‌آمد و به نظرم حضورش در زمین اهمیت داشت. گری در اینجا جام‌های زیادی کسب کرده و باید با هواداران، باشگاه و ورزشگاه خداحافظی می‌کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید