لیگ قهرمانان اروپا تنها شانس رئال مادرید

  • آرشیو
  • دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸
    کد خبر :781760

رئال مادرید در این فصل تنها شانس فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

نخستین ماه سال ۲۰۲۱ برای رئال مادرید تقریبا ویرانگر بود. سفیدپوشان در حالی سال جدید را شروع کردند که شانس فتح چهار جام را داشتند. اکنون با پایان ماه ژانویه به نظر می‌رسد تنها می‌توانند یک جام را بالای سر ببرند.

تیم زین الدین زیدان در گام نخست در سوپرجام اسپانیا ۲ بر یک مغلوب اتلتیک بیلبائو شد. سپس می‌خواست این زخم باز شده را ببندد اما آلکویانو یک ضربه دیگر به این تیم زد و مادرید خداحافظی زودهنگامی از کوپا دل ری داشت.

پیش از این حذف‌ها و بعد از آن، چند لغزش در لالیگا شرایط سفیدپوشان را در این رقابت‌ها پیچیده کرد. مادرید با وجود یک بازی بیش‌تر از اتلتیکومادرید صدرنشین، ۱۰ امتیاز کمتر از این تیم دارد و بارسایی که در بحران قرار داشت با پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائو جایگاه‌شان را گرفت. مادرید که اکنون در رتبه سوم قرار دارد ممکن است توسط سویا و ویارئال هم جایگاهش تهدید شود.

اکنون تیم زیدان تنها فرصت دارد در لیگ قهرمانان شانس خود را محک بزند. این رقابت‌ها دوباره می‌تواند به ناجی مادرید تبدیل شود. سفیدپوشان در سال‌های اخیر بارها با چنین شرایطی روبه‌رو شدند و توانستند با فتح بهترین جام باشگاهی اروپایی شرایط را به نفع خود کنند. در فصل‌های ۱۶-۲۰۱۵ و ۱۸-۲۰۱۷ تنها فتح این جام اروپایی برای تیم زیدان باقی مانده بود که در نهایت جام را بالای سر برد.

به گزارش ایسنا، زیدان و شاگردانش باید برای فتح سخت‌ترین جام تلاش کنند. هفت بازی تا رسیدن به بالاترین جایگاه باقی مانده است. آتالانتا نخستین حریف این تیم است. سفیدپوشان به عنوان شانس قهرمانی به حساب نمی‌آیند. با این حال کریم بنزما، لوکا مودریچ و دیگر بازیکنان چاره‌ای ندارند و همه باید در لیگ قهرمانان تمام تلاش خود را بکنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید