لکسوس UX جدید از راه رسید/ تغییرات گسترده برای علاقمندان به کراس اوور

    کد خبر :910438

لکسوس هر سال مدل جدیدی از محصولات خود را معرفی می‌کند و حال نوبت به کراس اوور جذاب UX رسیده تا نسخه جدید آن را معرفی کند. گزینه‌ای که نسبت به قبل تغییرات قابل قبولی روی آن صورت گرفته است.

بازتاب-  یو ایکس که در واقع کراس اوور تازه کار لکسوس بوده در مدل جدید با فناوری‌های نوین ایمنی از جمله فناوری ایمنی پیشگیرانه و برخی دیگر را در خود دارد. بر اساس فلسفه “همیشه روشن” بهبود مستمر از طریق توسعه چابک، UX200/250h جدید عملکرد رانندگی را بهبود بخشیده و هیجان‌انگیزتر شده است.

لکسوس سعی کرده با افزودن فناوری‌های نوین ایمنی موجب افزایش امنیت سرنشینان شود. همچنین سیستم چندرسانه‌ای کاملا جدید این شرکت ژاپنی روی UX200 یا همان یو ایکس جدید قرار گرفته است.

برای افزایش تجربه رانندگی، استحکام ساختاری با افزودن 20 قسمت جوش نقطه‌ای روی بدنه، بهبود یافت و تنظیم EPS و کمک فنر بر این اساس ارتقا پیدا کرد. این خودرو به عملکردی عالی و هیجان‌انگیز دست پیدا کرده و از طریق آزمایش‌های گسترده در مرکز فنی تویوتا شیمویاما، یک تجربه رانندگی فوق العاده را برای راننده و یک تجربه سفر لذت بخش را برای سرنشینان رقم خواهد زد.

برای پیشرفت‌های برجسته سیستم ایمنی، هدف کمپانی تویوتا این بود که فناوری ایمنی پیشگیرانه “Lexus Safety System +” را به کار گیرد تا رانندگی را ایمن‌تر و مطمئن‌تر کند. UX همچنین دارای یک سیستم چندرسانه‌ای پیشرفته با صفحه نمایش لمسی بزرگتر/رزولوشن بالاتر است. قابلیت استفاده با بهینه‌سازی اشکال و طرح سوئیچ پنل ابزار و بخش کنسول بهبود یافته است. دو کانکتور شارژ USB (Type-C) نیز در جلوی کنسول اضافه شده است.

در سایر بخش‌ها نسبتا مشابه قبل است و برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت کمپانی لکسوس مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید