لژیونر ایرانی در لیگ جزیره

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۳:۱۸
    کد خبر :906357

مدیره باشگاه فنرباغچه از انتقال دائمی اللهیار صیادمنش به هال سیتی خبر داد، اللهیار صیادمنش بازیکن جوان و ملی پوش تیم فوتبال فنرباغچه به صورت دائمی راهی هال سیتی شد. این خبری است که توسط یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه ترکیه ای به صورت رسمی اعلام شد.

صیادمنش پس از درخشش در لباس استقلال، در سال ۲۰۱۹ راهی فنرباغچه شد اما در همان ابتدای کار، به تیم استانبول اسپور قرض داده شد. دوران درخشان اللهیار با انتقال قرضی به زوریا لوهانسک همراه شد جایی که او در ۵۰ بازی موفق به زدن ۱۵ گل برای این تیم اوکراینی شد و ۷ پاس گل نیز داد.

همین درخشش بازیکن جوان ایرانی باعث شد چند تیم اروپایی خواستار جذب اللهیار باشند اما او پس از پایان قرارداد قرضی با زوریا لوهانسک، به فنرباغچه بازگشت تا اینکه در نهایت صیادمنش با انتقالی قرضی راهی هال سیتی انگلیس در لیگ دسته یک یا چمپیونشیپ شد. انتقالی که دارای بند دائمی شدن داشت تا در صورت رضایت از عملکرد این بازیکن ایرانی، او به صورت قطعی تحت مالکیت هال سیتی دربیاید.

حضور یک مالک ترک تبار در رأس مدیریت هال سیتی یکی از عوامل این انتقال بود و صیادمنش چند روز پیش نیز توانست نخستین گل خود را با پیراهن این تیم وارد دروازه کاردیف سیتی کند.

بالاخره و پس از ۲ ترانسفر قرضی، اللهیار در سومین انتقال خود توانست رضایت کادرفنی و مدیران باشگاه هال سیتی را به دست بیاورد و قرارداد قرضی او با این باشگاه انگلیسی، دائمی شد.

این خبر توسط ظافر آرتاش یکی از اعضای هیئت مدیره فنرباغچه به صورت رسمی اعلام شد. او در توییتر خود نوشت: اللهیار صیادمنش بازیکن تیم فوتبال ما به هال سیتی منتقل شد که آخرین دوره انتقال خود را به صورت قرضی پشت سر گذاشت. برای او آرزوی موفقیت داریم.

ورزش3/

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید