لپ تاپ گلکسی بوک 3 اولترا سامسونگ معرفی شد

    کد خبر :971785
گلکسی بوک 3 اولترا

شرکت سامسونگ در رویداد آنپکد 2023 علاوه بر معرفی سری گلکسی 23 پرچمدار، یک لپ تاپ قدرتمند و پرتوان به نام گلکسی بوک 3 اولترا هم معرفی کرده است.

بازتاب-این لپ تاپ در کنار شاسی آلومینیومی باکیفیت و وزنی مناسب، سخت افزاری بی‌نظیر را دربرمی‌گیرد که می‌تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. این مدل دارای نمایشگر 16 اینچی Dynamic AMOLED 2X با وضوح QHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی است.

دستگاه وبکم 1080 پیکسلی داشته و شامل پردازنده قدرتمند نسل سیزدهم اینتل Core i9-13900H و گرافیک GeForce RTX 4070 انویدیا می‌شود. یک حافظه رم 32 گیگابایتی LPDDR5 هم در این گزینه گنجانده شد. ناگفته نماند سامسونگ صفحه کلید فول سایز با نور پس زمینه هم قرار داده تا تجربه کاربری راحتی ارائه دهد.

گلکسی بوک 3 اولترا دارای ترکپد Windows Precision است و برای یک کنفرانس گزینه عالی محسوب می‌شود. در بخش ارتباطی باید به پورت تاندربولت 4 از نوع USB Type-C، پورت USB 3.2 Type-A، پورت HDMI 1.4، اسلات کارت میکرو اس دی و جک 3.5 میلیمتری هدفون اشاره کرد.

گلکسی بوک 3 اولترا

این لپ تاپ باتری 76 وات ساعتی داشته که از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی دارد. از نظر نرم افزاری، گلکسی بوک 3 اولترا با سیستم عامل ویندوز 11 از پیش نصب شده عرضه خواهد شد. همچنین از ویژگی‌ها مانند Expert RAW Auto Share بهره می‌برد که به کاربران اجازه داده تصاویر RAW را از گوشی گلکسی به صورت خودکار وارد لپ تاپ کند.

همچنین در دیگر ویژگی باید به سوئیچ هوشمند Galaxy Book، Private Share، Quick Share، سامسونگ Multi Control، سامسونگ  Pass، Second Screen و Studio Mode اشاره کرد. سوئیچ هوشمند Galaxy Book این قابلیت را فراهم کرده تا به راحتی اطلاعات را از یک رایانه شخصی قدیمی به Galaxy Book 3 Ultra انتقال داد. از طرفی، مولتی کنترل سامسونگ به کاربران این اهرم را می‌دهد تا گوشی هوشمند گلکسی خود را با استفاده از صفحه کلید و ترکپد لپ‌تاپ کنترل کنند.

جزئیات قیمت و عرضه اعلام نشد اما دستگاه در رنگ گرافیتی به فروش خواهد رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید