لپ تاپ منحصربفرد لنوو ThinkBook Plus Twist معرفی شد

    کد خبر :966333
لنوو ThinkBook Plus Twist

در نمایشگاه CES 2023، لنوو از مجموعه‌ای محصولات جدید به‌ویژه لپ ‌تاپ و رایانه‌های شخصی رونمایی کرد. یکی از محصولات لپ تاپ ThinkBook Plus Twist بود.

بازتاب-ThinkBook Plus Twist با طراحی منحصر به فرد ارائه می‌شود که شامل سیستم صفحه نمایش دوگانه است. این طراحی همچنین شامل یک چرخش افقی شده که امکان استفاده از هر دو صفحه را به صورت دلخواه فراهم می‌کند.

 لنوو  ThinkBook Plus Twist

دستگاه به یک پنل لمسی 13.3 اینچی OLED با طیف رنگی 100درصدی DCI-P3 مجهز شده است. صفحه نمایش ثانویه یک پنل جوهر الکترونیکی رنگی (e-ink) 12 اینچی است که از قابلیت لمسی پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش جوهر الکترونیکی دارای نرخ نوسازی متوسط 12 هرتز بوده به این معنی که می‌توان از آن فقط برای کارهای گرافیکی کمتر مانند خواندن کتاب‌های الکترونیکی استفاده کرد.

لنوو ThinkBook Plus Twist با نمایشگر دوگانه

 لنوو فاش کرد که از طریق شفت دو طرفه دقیق، ThinkBook Plus Twist نه تنها می‌تواند عمل باز و بسته شدن را کامل کند، بلکه چرخش افقی صفحه را نیز دربرمی‌گیرد. علاوه بر چرخش بین دو صفحه نمایش، کاربران می‌توانند آزادانه بین چهار حالت سوئیچ کنند: لپ تاپ استاندارد، دفتر همه جانبه، تبلت با امکانات کامل و نوت بوک/تبلت جوهر الکترونیکی.

لنوو  ThinkBook Plus Twist

از نظر سخت افزاری، این محصول لنوو مجهز به پردازنده نسل سیزدهم اینتل، حافظه رم 16 گیگابایتی DDR5 و 1 ترابایت SSD است. وزن کل دستگاه 1.35 کیلوگرم بوده و ضخامت 17.7 میلی‌متری دارد. این لپ تاپ شامل دو پورت USB-C و یک جک هدفون شده در حالی که انرژی آن توسط یک باتری 56 وات ساعتی تامین می‌شود. دستگاه از قلم استایلوس نیز پشتیبانی کرده، اما نمی‌توانیم بگوییم که دارای یک داک مخصوص قلم است.

وب سایت رسمی جهانی لنوو، ThinkBook Plus Twist را برای خرده فروشی با قیمت 1649 دلار لیست کرده و انتظار می‌رود این لپ تاپ در ماه ژوئن عرضه شود. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید