لپ تاپ ایسر Spin 5 جدید معرفی شد/ نوت بوک تبدیل شونده با پشتیبانی از قلم

    کد خبر :912256

ایسر نسل جدید Spin 5 را با مشخصات سخت افزاری بهتر همراه کرده که از جمله باید به پردازنده نسل دوازدهم اینتل آلدرلیک شرکت اینتل اشاره کرد و می‌تواند عملکرد سخت افزاری قدرتمندی از خود نشان دهد.

بازتاب-  محصول تازه معرفی شده ایسر یک مدل تبدیل شونده هیبریدی بوده که ضخامت کم و وزن پایینی دارد. مدلی که به نمایشگر 14 اینچی با نسبت تصویر 16:10 و وضوح WQXGA و پنل IPS LCD مجهز شد. این نمایشگر دارای استاندارد TÜV بوده و نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز 88 درصد است. بنابراین حاشیه صفحه نمایش کم بوده و تجربه کاربری لذت بخشی نسبت به نسل پیشین ارائه خواهد داد.

به گفته ایسر این نوت بوک را در سه حالت لپ تاپ، تبلت و چادری به کار گرفت. این یک لپ‌تاپ تایید شده اینتل Evo است و از پردازنده Core i7-1260P یا Core i5-1240P نسل دوازدهم اینتل و گرافیک Intel Iris Xe برای عملکرد سریع بهره می‌برد. گذشته از آن با 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه داخلی PCIe Gen 4 SSD همراه شده تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

هنگامی که از پورت‌ها و اتصال صحبت می‌شود، Spin 5 دارای Wi-Fi 6E است و دو درگاه USB Type-C با Thunderbolt 4 از انتقال سریع داده‌ها و شارژ سریع کاربر را بهره‌مند می‌سازند. شایان ذکر است که سیستم خنک کننده TwinAir Spin 5 از معماری Vortex Flow ایسر برای افزایش عملکرد تا 75٪ استفاده می‌کند و لوله‌های حرارتی مسی Dual D6 به حفظ دما در سطح راحت برای بهترین عملکرد کمک می‌کنند.

قابلیت ایسر PurifedVoice با کاهش نویز و به کمک هوش مصنوعی و صدای DTS نیز در لپ‌تاپ گنجانده شده است تا از صدای با کیفیت بالا در مکالمات ویدیویی اطمینان حاصل کنید. این لپ تاپ دارای یک قلم قابل شارژ ایسر Active با فناوری Wacom AES 2.0 برای دقت و کنترل بهتر است.

لپ تاپ Spin 5 در رنگ خاکستری با قیمت 1349 دلار از جولای امسال راهی بازار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید