لنوو از لپ تاپ تینک پد ایکس 1 با پشتیبانی شبکه 5جی رونمایی کرد

    کد خبر :804790

شرکت لنوو هر سال نسل جدیدی از لپ تاپ‌های خود را معرفی و عرضه می‌کند. در این بین باید به لپ تاپ نسل جدید تینک پد ایکس 1 تیتانیومی اشاره کرد که مدلی پریمیومی بوده و از شبکه 5جی پشتیبانی می‌کند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– همان‌طور که از نام این مدل مشخص است، لنوو آن را از بدنه با جنس تیتانیوم و فیبر کربن ساخته است. در نتیجه با وجود کیفیت ساخت بالا، این لپ‌تاپ تنها ۱۱.۵ میلی‌متر ضخامت و ۱.۱۵ کیلوگرم وزن دارد. به گفته لنوو این باریک‌ترین ThinkPad ساخته شده در تاریخ است.

تینک پد X1 تیتانیوم از پردازنده‌های نسل یازدهم تایگرلیک اینتل استفاده می‌کند. این پردازنده‌ها در دو مدل Core i5 و Core i7 درون بدنه جای گرفته و گواهی Intel EVO نیز کارایی لپ‌تاپ را تضمین می‌کند.

به لطف گرافیک اینتل Iris Xe می‌توانید عملکردی گرافیکی نزدیک به کارت مجزای GeForce MX330 را از آن انتظار داشته باشید. همچنین ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD شکی را در سرعت این مدل باقی نمی‌گذارد. لنوو این لپ‌تاپ را به یک باتری ۴۴.۵ وات‌ساعتی و پشتیبانی از تشخیص چهره نیز مجهز کرده است.

لپ‌تاپ ThinkPad X1 Titanium لنوو از نمایشگر ۱۳.۵ اینچی لمسی استفاده می‌کند که می‌توانید آن را چرخانده و به عنوان تبلت استفاده کنید. این نمایشگر وضوح 2.2K داشته و با نسبت تصویر ۳:۲ فضای کار بیشتری را در اختیارتان می‌گذارد.

همه این مشخصات به اضافه اتصال 5G البته برای شما ارزان تمام نمی‌شود. لنوو این لپ‌تاپ را با قیمت ۲۰۰۰۰ یوآن یعنی چیزی حدود ۳۰۷۹ دلار در چین عرضه خواهد کرد. نسخه وای‌فای تنها اما کمی ارزان‌تر بوده و با قیمت حدودی ۲۳۰۰ دلار عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه تینک پد X1 جدید به بازار هم ۱۰ اردیبهشت‌ماه اعلام شده است.

منبع
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید