لغو همه پروازها به مقصد استانبول تا ساعت ۲۴ سه شنبه

    کد خبر :882829
لغو همه پروازها به مقصد استانبول تا ساعت ۲۴ سه شنبه

سخنگوی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه به دلیل شرایط جوی نامساعد فرودگاه استانبول تا ساعت 24 امشب تمام پروازهای این فرودگاه لغو شده است، گفت: با توجه شرایط جوی تمام مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه اخرین اطلاعات پرواز را از طریق شرکت هواپیمایی مورد نظر یا فرودگاه امام بررسی و دریافت کنند.

میراکبر رضوی در گفت‌وگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت پروازهای ترکیه اظهار داشت: طبق اعلام فرودگاه استانبول تا ساعت 24 امشب تمام پروازهای ورودی و خروجی به این فرودگاه لغو شده است.

وی با بیان اینکه شرایط جوی و بارش سنگین برف اجازه نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه استانبول را نمی‌دهد، گفت: تمام پروازهای امروز از مبدا ایران به مقصد استانبول لغو شده است و اطلاعات پروازها پس از ساعت 24 امشب به روز رسانی می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: با توجه شرایط جوی تمام مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه آخرین اطلاعات پرواز را از طریق شرکت هواپیمایی مورد نظر یا فرودگاه امام بررسی و دریافت کنند. در استانبول هم به تمام مسافران اعلام شده که تا اطلاع ثانوی به فرودگاه مراجعه نکنند.

رضوی با بیان اینکه تمام مدیران دفتر شرکت‌های هواپیمایی ایرانی در فرودگاه استانبول حضور دارند، گفت: مسافران این پروازها می‌توانند به مدیران دفاتر شرکت‌های هواپیمایی حاضر در فرودگاه مراجعه کنند و طبق قانون، تمامی حقوق مسافران رعایت می‌شود و به طور مستمر با مدیران دفاتر در تماس هستیم تا مشکلی برای مسافران ایجاد نشود.

وی تاکید کرد: ساعت و زمان دقیق پروازها به مسافران اعلام خواهد شد و مسافران حتما از شرکت هواپیمایی که از ان بلیت تهیه کرده‌اند زمان دقیق پروازهای بعدی را جویا شوند .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید