احتمال لغو رقابت‌های جهانی کشتی در سال ۲۰۲۰ قوت گرفت

  • ورزشی
  • جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ۹:۳۱
    کد خبر :743187

پس از اینکه اتحادیه جهانی کشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان تصمیم گرفت برخی از رویدادهای رسمی را از تقویم سال ۲۰۲۰ میلادی لغو کند، همچنان بارقه‌ای از امید برای برگزاری رقابت‌های جهانی بزرگسالان باقی گذاشت. بدین ترتیب وعده داد اگر موج شیوع ویروس کرونا طی ماه‌های اخیر فروکش کند، رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان اواخر آذرماه یعنی در آخرین ماه میلادی به میزبانی صربستان برگزار شود. اما انگار روند غیر قابل کنترل کرونا تا به امروز طبق پیش بینی هیات رئیس اتحادیه جهانی کشتی رقم نخورده و باز هم هیچ قطعیتی برای برگزاری رقابت‌های جهانی در تاریخ اعلام شده وجود ندارد.

هر چند نشست آتی هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی هنوز برگزار نشده و برخی معتقدند ممکن است در این نشست، رای بر برگزاری رقابت‌های جهانی در پایان سال میلادی صادر شود، اما شواهد امر نشان می‌دهد، رقابت‌های جهانی سال ۲۰۲۰ به طور کلی لغو خواهد شد.

به گزارش مهر،البته روس‌ها به عنوان یکی از موافقان برگزاری رقابت‌های جهانی در سال جاری میلادی با وجود به تعویق انداختن رقابت‌های قهرمانی کشورشان، همچنان بر برگزاری مسابقات جهانی پافشاری می‌کنند و حتی اردوی آماده سازی کشتی گیران خود را هم به طور محدود و حفاظت شده برپا کرده‌اند. اما دیگر مدعیان کشتی جهان همچون ایران و آمریکا تمایل و آمادگی چندانی برای حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۰ ندارند و چه بسا با توجه به موج فزاینده ویروس کرونا در کشورهای مختلف، از لغو مسابقات جهانی استقبال خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید