لغو اردوی منچستریونایتد در خاورمیانه به دلیل شرایط حساس

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۰۹
    کد خبر :674371

باشگاه منچستریونایتد در پی تنش‌های به وجود آمده در هفته‌های اخیر در منطقه خاورمیانه که با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و پاسخ موشکی ایران با حمله به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق همراه شد، اردوی خود که قرار بود در قطر یا دبی امارات برگزار شود را به خاطر امنیت بازیکنانش لغو کرد.

باشگاه منچستریونایتد پیش از این قصد داشت از وقفه بین بازی با واتفورد در تاریخ اول فوریه (۱۲ بهمن) و تقابل با چلسی در تاریخ ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) نهایت استفاده را ببرد و اردویی در مناطق گرم در قطر یا دبی برگزار کند، اما بالا گرفتن تنش میان ایالات متحده آمریکا و ایران سبب شد مدیران باشگاه منچستریونایتد نسبت به برپایی این اردو در خاورمیانه تجدیدنظر کنند.

اولگنار سولسشایر، سرمربی نروژی شیاطین سرخ در این باره گفت: به دنبال برپایی اردوی زمستانی در خاورمیانه بودیم، اما این اتفاق قطعاً نخواهد افتاد. اگر چیزی وجود داشته باشد که من را نگران کند، مربوط به زمین فوتبال نمی‌شود، بلکه چیز‌های دیگری فراتر از فوتبال است.

با لغو اردوی زمستانی منچستریونایتد، بازیکنان این تیم در همین بازه مدنظر با خانواده‌های خود به تعطیلات خواهند رفت، اما به آن‌ها هشدار داده شده که از رفتن به مناطقی که ممکن است در خطر باشند، دوری کنند.

منبع: تسنیم

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید