لطیفی در تدارک ساخت دو سریال و اجرای هفت!

    کد خبر :450837

محمدحسین لطیفی ساخت دو سریال و اجرای یک برنامه تلویزیونی را برعهده خواهد داشت!

در شرایطی که عده از کارگردانان و مجریان خانه نشین شده اند، محمد حسین لطیفی در تدارک ساخت دو سریال «مر قانون» و «سنجرخان» و اجرای برنامه «هفت» است که همین مسئله نشان از برخی بی عدالتی ها در تلویزیون در تقسیم کار بین فیلمسازان است.

سریال «مر قانون» به تهیه کنندگی مهران مهام با نام قبلی «حوزه استحفاظی» که قرار بود بهرام بهرامیان کارگردانی آن را برعهده بگیرد، به لطیفی رسید. این در حالی است که آقای کارگردان هنوز مهر قراردادش با این پروژه خشک نشده، سه چهار بازیگر اصلی سریالش را نیز انتخاب کرده است! این سریال برای نوروز ۹۸ شبکه سه تولید خواهد شد.

از طرفی پیش از این هم در رسانه ها خبر ساخت سریال «سنجرخان» به کارگردانی لطیفی منتشر شده بود. سریالی که زنده یاد دری استارت آن را زد و پس از فوت این کارگردان ساخت آن به لطیفی رسید! در کنار ساخت این دو سریال، اجرای برنامه سینمایی «هفت» شبکه سه هم به این کارگردان پرکار رسید که نشان از علاقه مدیران این شبکه به لطیفی دارد!

حال باید دید که آقای کارگردان با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و فرصت کوتاهی که برای ساخت سریال نوروزی اش دارد، چه برنامه ریزی خواهد داشت تا هم به اجرای برنامه اش برسد و هم دو سریالش را مقابل دوربین ببرد!
«مّر قانون» که پیش از این «حوزه استحفاظی» نام داشت، با مضمونی طنز و در ۱۵ قسمت برای شبکه سه سیما در دست تولید است و مهران غفوریان، هدایت هاشمی، مرجانه گلچین و یوسف تیموری از بازیگران اصلی آن خواهد بود.
داستان این سریال را «امیرعباس پیام» نوشته که پیش‌از این نگارش فیلمنامه سریال‌هایی نظیر «آنام» و «مامور بدرقه» را در کارنامه خود دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید