قیمت سری گلکسی اس 24 سامسونگ مشخص شد

    کد خبر :1041089
گلکسی اس 24

سامسونگ در نظر دارد بزودی سری گلکسی اس 24 پرچمدار را در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا معرفی کند. اکنون اطلاعاتی درباره قیمت این سری پرچمدار فاش شد.

بازتاب- گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 24 سامسونگ، علی‌رغم تعدادی از پیشرفت‌ها، از جمله ارتباطات ماهواره‌ای، ممکن است همان قیمت‌های سری پرچم‌دار فعلی این شرکت را حفظ کنند.

اگر این اتفاق بیافتد، قیمت گلکسی اس 24 از 800 دلار، گلکسی اس 24 پلاس از 1000 دلار و گلکسی اس 24 اولترا از 1200 دلار شروع خواهد شد. با توجه به اینکه اپل قیمت آیفون‌های جدید را نیز نسبت به آیفون‌های قدیمی افزایش نداده است، این اقدام سامسونگ کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

علاوه بر این، شرکت قصد داشته پرچمداران جدید بسیار بیشتری را در مقایسه با نمونه‌های قدیمی بفروشد و افزایش قیمت‌ها به سختی به این امر کمک می‌کند. یادآوری می‌کنیم که گلکسی اس 24 در 17 ژانویه یا 27 دی معرفی خواهد شد. سامسونگ در تلاش بوده نسل جدید را به ویژگی‌های قابل توجهی مجهز کند. از جمله ارتباط ماهواره‌ای که نخستین بار اپل در سری آیفون 14 به کار گرفت.

گلکسی اس 24

در سوی دیگر همگی پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 داشته و با رم 8 تا 12 گیگ عرضه می‌شوند. مشخص نیست چه زمانی باید شاهد نسخه 24 گیگ رم گلکسی اس 24 اولترا باشیم، احتمال دارد در سری گلکسی اس 25 چنین حافظه رمی تعبیه شود. دوربین 200 مگاپیکسلی همچنان در اس 24 اولترا تعبیه خواهد شد و با مدلی رو به رو هستیم که حسگر دوربین ارتقایافته در اس 25 اولترا به 300 مگاپیکسل می‌رسد یا خیر.

سامسونگ همیشه سعی داشته بهترین گوشی‌ها را به طرفداران ارائه دهد و به همین دلیل نیز نسخه فن ادیشن یا FE را تدارک دید تا محصولی با ارزش و خوش قیمت در اختیار مخاطبان و طرفداران قرار دهد. اطلاعات متعددی از سری گلکسی اس 24 منتشر شد اما نمی‌توان به شایعات بیهوده اکتفا کرد. بنابراین باید تا اواخر دی ماه منتظر ماند تا مشخص شود این شرکت چه محصولی تدارک دیده است.

9
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. موجی گفت:
    موافقم ۳۴
    مخالفم ۱۶

    میووو.

  2. فرهاد گفت:
    موافقم ۱۳۴
    مخالفم ۱۸

    یکی از آرزوهای من خریدن پرچمدار اولترا سامسونگ هست امیدوارم اونایی که آرزو دارن بخرن

    1. جواد گفت:
      موافقم ۲۹
      مخالفم ۱۴

      سلام دوستان من خودم که نداشتم که رفتم جای دیدم دست دوستم اصلن نمیشه با هیچ گوشی مقایسه کرد منم الان نزدیک یه ماه هست خریدم واقعااا گوشیا های خوبی هست اگه میخوای بخری فقط s23بگیرین ممنون

    2. ابراهیم گفت:
      موافقم ۸
      مخالفم ۲۲

      گوشی یک وسیله ارتباطی هست و برای من اهمیتی ندارد که چه گوشی باشد.

  3. جان محمد محمد ی گفت:
    موافقم ۴۰
    مخالفم ۱۲

    سلام

    1. فرزاد افشار گفت:
      موافقم ۱۸
      مخالفم ۱۰

      یه اس ۲۲ اولترا بگیرم خوبه و راضی کننده

  4. یدوالله گفت:
    موافقم ۱۴
    مخالفم ۱۱

    میشه بفرمایید. اس ۲۷ چه سالی ارایه مشود میگویند بهترین در جهان خواهد بود

    1. Saeed گفت:
      موافقم ۱
      مخالفم ۰

      خدا شفایت بدهد یدالله

  5. شریف گفت:
    موافقم ۲
    مخالفم ۳

    اگر درست نگاه کنی میبینی اصلا گوشی بدرد نمیخوره، چون چرا باید در دسترس باشی؟؟؟!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید