قیمت روز خودرو شنبه ۳۰ آذر؛ الاکلنگ قیمت‌ها در بازار خودرو

    کد خبر :664329
بازار خودرو امروز تکلیف مشخصی ندارد. طوری که روند کلی بازار مشخص نیست و بعضی خودرو‌ها با افزایش قیمت و بعضی دیگر با کاهش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. امروز پراید ۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۹۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.
 بازار خودرو امروز تکلیف مشخصی ندارد. طوری که روند کلی بازار مشخص نیست و بعضی خودرو‌ها با افزایش قیمت و بعضی دیگر با کاهش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. امروز پراید ۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۹۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز شنبه ۳۰ آذر ۹۸

 

خودرو‌های سایپا عموما هفته را با افزایش قیمت آغاز کرده‌اند. امروز تیبا صندوق‌دار نسبت به آخر هفته قبل حدود ۷۰۰ هزار تومان گران شده و به ۵۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. تیبا ۲ هم شرایط مشابهی را پشت سر می‌گذارد. این خودرو سایپا امروز با افزایش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی روبرو شده و تا ۶۵ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. ساینا در بازار امروز ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده و حدود ۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. امروز کوییک دنده‌ای در بازار تغییری نسبت به روز‌های قبل ندارد و همچنان با نرخ ۷۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز پراید در بازار امروز شنبه ۳۰ آذر ۹۸

پراید امروز رفتار دوگانه‌ای در ابزار دارد. پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ دوباره در مدار گرانی افتاده و امروز با افزایش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی به ۵۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. در طرف مقابل پراید صندوق‌دار که چند روزی است نزدیک مرز ۵۰ میلیون تومانی نوسان می‌کند، امروز در حد ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرده و به ۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. پراید وانت یا همان سایپا ۱۵۱ در بازار امروز تغییری نسبت به روز‌های گذشته ندارد و همچنان با نرخ ۵۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات سایپا امروز شنبه ۳۰ آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۵۴,۳۰۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۴۹,۹۰۰,۰۰۰
۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۵۵,۰۰۰,۰۰۰
۵۵,۰۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۵۹,۲۰۰,۰۰۰
۵۸,۵۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۶۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۳,۸۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۶۴,۵۰۰,۰۰۰
۶۴,۲۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۷۴,۰۰۰,۰۰۰
۷۴,۰۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۳۰ آذر ۹۸

محصولات ایران خودرو امروز رفتار دوگانه‌ای در بازار دارند. بعضی با افزایش قیمت در بازار ظاهر شده‌اند و بعضی دیگر به روند ارزانی روز‌های گذشته ادامه می‌دهند. امروز سمند LX در بازار حدود ۵۰۰ هزار تومان گران شده و به ۸۴ میلیون تومان رسیده است. در طرف مقابل سمند EF۷ با کاهش قیمت یک میلیون تومانی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار حدود ۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

پژو ۴۰۵ GLX امروز کاهش قیمت ناچیز ۱۰۰ هزار تومانی را رقم زده و روی نرخ ۷۸ میلیون تومان ایستاده است. در طرف مقابل دیگر مدل‌های پژو ۴۰۵ ساز گرانی را کوک کرده‌اند. امروز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز حدود دو میلیون تومان گران شده و تا ۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. پژو ۴۰۵ SLX هم افزایش قیمت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی را پشت سر گذاشته و در بازار امروز با نرخ ۹۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

 

پژو پارس افزایش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی را در کارنامه خود ثبت کرده و در بازار به ۱۰۳ میلیون توامن رسیده است. رانا همچنان روی مرز ۹۰ میلیون تومان متوقف شده و تغییری نسبت به روز‌های قبل پیدا نکرده است. امروز دانگ فنگ H۳۰ در بازار ۱۵۸ میلیون تومان فروخته می‌شود که همان نرخ روز‌های گذشته است.

 

قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار حدود ۳۰۰ هزار تومان بالا رفته و به ۹۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ افزایش قیمت بیشتری را تجربه می‌کند. این محصول ایران خودرو امروز حدود یک میلیون تومان گران شده و تا ۱۱۲ میلیون تومان بالا رفته است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با همین قیمت یعنی ۱۱۲ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود و تغییری نسبت به روز‌های قبل تجربه نکرده است.

 

انواع مدل‌‎های دنا امروز تغییر چندانی نسبت به روز‌های گذشته ندارند. دنا معمولی تیپ ۲ مثل قبل حدود ۱۲۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود و دنا پلاس تیپ ۱ روی نرخ ۱۴۵ میلیون تومان متوقف شده است. امروز دنا پلاس توربو در حد ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۱۷۸ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۳۰ آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۶۹,۰۰۰,۰۰۰
۶۹,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۴,۰۰۰,۰۰۰
۸۳,۵۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۹۶,۵۰۰,۰۰۰
۹۷,۵۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۱۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۹۶,۵۰۰,۰۰۰
۹۴,۵۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۹۲,۰۰۰,۰۰۰
۹۰,۹۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۱۰۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۲,۵۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۹۱,۸۰۰,۰۰۰
۹۱,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۱۱۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۱,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوق‌دار
۱۱۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۲,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
دنا پلاس تیپ 1
۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۸,۵۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 207 دنده‌ای
۱۳۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۶,۸۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۹,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۵۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۸,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 2008
۳۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۹۹۴,۰۰۰

قیمت محصولات کرمان موتور امروز شنبه ۳۰ آذر ۹۸

 

نوبت کاهش قیمت در بین محصولات کرمان موتور به جک S۳ رسیده است. این محصول امروز در بازار حدود دو میلیون تومان ارزان شده و به ۲۱۰ میلیون تومان رسیده است. بعد از افزایش قیمت هفته گذشته در بازار خودرو و نزدیک شدن نرخ‌های بازار به قیمت مصوب کارخانه، کرمان موتور بار دیگر قیمت محصولاتش را افزایش داد. طوری که این روز‌ها نرخ مصوب کارخانه برای جک S۳ به ۲۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده و حدود هشت میلیون گران‌تر از نرخ روز بازار است.
جک J۴ در بازار امروز تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و همچنان ۱۵۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. کارخانه کرمان موتور قیمت این محصول را حدود چهار میلیون گران‌تر از بازار یعنی ۱۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد.
جک S۵ در بازار امروز روی مرز ۳۰۰ میلیون تومان متوقف شده و این در حالی است که کرمان‌موتور در طرح‌های فروش قیمت این خودرو را حدود هشت میلیون تومان گران‌تر و معادل ۳۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌کند.

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز شنبه ۳۰ آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

 

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۵۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۶,۵۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۲,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۷,۵۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۷,۵۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز شنبه ۳۰ آذر ۹۸

محصولات مدیران خودرو در بازار نرخ مصوب کارخانه را پشت سر گذاشتند. افزایش قیمت روز‌های اخیر باعث شده قیمت MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار به ۱۴۱ میلیون تومان برسد. MVM X۲۲ دنده‌ای تا ۱۷۳ میلیون تومان بالا رفته است و MVM X۲۲ اتوماتیک هم امروز در بازار با نرخ ۱۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. از طرف دیگر قیمت روز MVM X۳۳ در حال حاضر ۲۴۱ میلیون تومان است و تغییری نسبت به روز گذشته ندارد.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز شنبه ۳۰ آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام 315 هاچ‌بک
۱۴۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای
۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۲,۷۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک
 ۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33
 ۲۴۱,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید