قیمت روز خودروهای داخلی موجود در بازار

قیمت روز خودرو؛ پراید وانت پرچمدار گرانی در میان خودروهای سایپا

    کد خبر :667370

خودرو‌های سایپا در بازار امروز با کمی نوسان قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. بعضی افزایش قیمت پیدا کرده‌اند و بعضی روند کاهش در پیش گرفته‌اند. محصولات ایران خودرو عموما در مدار گرانی حرکت می‌کنند و اغلب افزایش قیمت پیدا کرده‌اند. این مورد باعث شده قیمت روز دنا پلاس توربو به ۱۸۰ میلیون تومان و قیمت روز دنا پلاس به ۱۵۰ میلیون تومان برسد. امروز پراید در بازار خودرو ۴۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

قیمت روز خودروهای سایپا در بازار امروز یکشنبه هشتم دی ۹۸

 

خودرو‌های سایپا امروز در بازار رفتار‌های متفاوتی از خود نشان می‌دهند. بعضی کمی کاهش قیمت پیدا کرده‌اند و بعضی بر طبل گرانی می‌کوبند که از جمله آن‌ها می‌توان به تیبا صندوق‌دار اشاره کرد. این خودرو سایپا امروز حدود ۹۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به نرخ ۶۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. در طرف مقابل تیبا ۲ حدود ۴۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و تا ۶۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرده است. ساینا بدون تغییر نسبت به روز‌های گذشته روی نرخ ۶۵ میلیون تومان متوقف شده و کوییک دنده‌ای با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی به ۷۶ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز پراید در بازار امروز یکشنبه هشتم دی ۹۸

 

پراید امروز شرایطی مشابه دیگر خودرو‌های سایپا را تجربه می‌کند. پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ در بازار امروز با کاهش ناچیز ۱۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده و حدود ۵۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. در طرف مقابل پراید وانت سایپا ۱۵۱ افزایش قیمت ۸۰۰ هزار تومانی را در کارنامه خود ثبت کرده و به ۵۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. در این بین پراید صندوق‌دار که آن را با نام سایپا ۱۳۱ می‌شناسیم، بدون تغییر نسبت به روز قبل و ۴۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

 

قیمت روز محصولات سایپا امروز یکشنبه هشتم دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

 

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۵۴,۶۰۰,۰۰۰
۵۴,۷۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۴۹,۷۰۰,۰۰۰
۴۹,۷۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۵۷,۳۰۰,۰۰۰
۵۶,۵۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۶۰,۴۰۰,۰۰۰
۵۹,۵۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۶۴,۶۰۰,۰۰۰
۶۵,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۶۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۵,۰۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۷۶,۰۰۰,۰۰۰
۷۵,۷۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه هشتم دی ۹۸

محصولات ایران خودرو امروز در مدار افزایش قیمت حرکت می‌کنند. سمند LX امروز ۳۰۰ هزار تومان گران شده و به ۸۵ میلیون تومان رسیده است. سمند EF۷ پا را فراتر گذاشته و افزایش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است. این مورد باعث شده قیمت روز سمند EF۷ امروز به ۹۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برسد.

 

پژو ۴۰۵ GLX امروز در حد ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. فعالان بازار امروز این خودرو را با نرخ ۷۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌کنند. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز افزایش قیمت بیشتری را تجربه کرده و حدود یک میلیون تومان نسبت به دیروز گران شده است. قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز در حال حاضر ۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. در این بین پژو ۴۰۵ SLX بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و در بازار با نرخ ۹۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

 

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز تغییر چندانی نسبت به روز گذشته ندارد و با همان نرخ ۹۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم شرایط مشابهی را تجربه می‌کند و بدون تغییر نسبت به دیروز روی نرخ ۱۱۴ میلیون تومان متوقف شده است. در طرف مقابل امروز پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با کاهش قیمت ۸۰۰ هزار تومانی روبرو شده و به نرخ ۱۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

پژو پارس و رانا مثل اغلب محصولات سایپا با افزایش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. پژو پارس امروز حدود ۲۰۰ هزار تومان گران شده و به ۱۰۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده و رانا با افزایش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی تا ۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بالا رفته است. امروز دانگ‌فنگ H۳۰ تغییری نسبت به روز‌های گذشته ندارد و همچنان در بازار ۱۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

 

دنا معمولی تیپ ۲ امروز مثل هفته پیش در بازار حدود ۱۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس تیپ ۱ وضعیت متفاوتی دارد و امروز با افزایش قیمت یک میلیون تومانی به استقبال مشتریانش آمده و به مرز ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین دنا پلاس توربو بیشترین افزایش قیمت را در بازار به نام خود ثبت کرده و حدود دو میلیون تومان گران شده است. قیمت روز دنا پلاس توربو در حال حاضر ۱۸۰ میلیون تومان است.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه هشتم دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته(تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۵۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۶,۵۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۷,۵۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
 ۳۰۲,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۷,۵۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز یکشنبه هشتم دی ۹۸

 

محصولات مدیران خودرو در بازار نرخ مصوب کارخانه را پشت سر گذاشتند. افزایش قیمت روز‌های اخیر باعث شده قیمت MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار به ۱۴۱ میلیون تومان برسد. MVM X۲۲ دنده‌ای تا ۱۷۳ میلیون تومان بالا رفته است و MVM X۲۲ اتوماتیک هم امروز در بازار با نرخ ۱۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. از طرف دیگر قیمت روز MVM X۳۳ در حال حاضر ۲۴۴ میلیون تومان است و تغییری نسبت به روز گذشته ندارد.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز یکشنبه هشتم دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام 315 هاچ‌بک
۱۴۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای
۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۲,۷۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک
 ۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33
 ۲۴۴,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید