قیمت درب اتاق خواب چوبی ارزان چقدر است؟

    کد خبر :1068577

درب چوبی ارزان

درب یکی از اجزای اصلی و تکمیلی منزل است که نقش تفکیک فضا را به عهده دارد. این درب‌ها در انواع و طرح‌های مختلف در بازار موجود هستند. با انتخاب درب‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع شما می‌توانید دیزاین و زیبایی اتاق خود را افزایش دهید. همچنین درب‌های اتاق خواب می‌توانند به عنوان عایق حرارتی و صوتی عمل کنند و به ایجاد فضایی آرام درون اتاق کمک کنند. چوب‌های مختلف برای تولید درب‌های اتاق کاربرد بالایی دارند. چوب درختان سخت معمولاً بسیار مقاوم هستند و می‌تواند به عنوان مواد اولیه استفاده شود. همچنین چوب mdf که از الیاف چوبی فشرده ساخته می‌شود و چوب لیمینت که با روکش چوبی مانند ورقه‌های لیمینت پوشانده شده است نیز برای تولید درب‌های داخلی استفاده می‌شوند. در ادامه در این مقاله با قیمت درب اتاق خواب چوبی ارزان آشنا می‌شویم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

درب اتاقی

برای درب ارزان اتاق خواب، می‌توانید از مدل‌های HDF استفاده کنید. این نوع درب‌ها اشکال کلاسیک همچون دوقاب ابرویی، ادسا، چهار قاب و میلانو دارند. درهای HDF در واقع درهای MDF هستند که با رزین پر شده و توسط پرس شکل داده می‌شوند. با توجه به این که روی آن‌ها آستر قرار می‌گیرد، می‌توانید این نوع از درب‌ها را به شکل خام سفارش داده و در هنگام رنگ‌کاری منزل آنها را به رنگ دلخواه خود رنگ‌آمیزی کنید. علاوه بر این، می‌توانید از درب‌های MDF با ضخامت 6 میلی‌متر و روکش PVC 0.13 میلی‌متر برای درب‌های اتاق خواب استفاده نمایید؛ اما باید بدانید که درب‌های PVC با روکش 0.13 مقاومت کمی دارند و به آسانی پاره می‌شوند و نمی‌توان دوباره از آن استفاده کرد.

برای خرید یک درب ارزان ورودی آپارتمان، می‌توانید از موارد زیر استفاده کنید:

♦ درب‌های اتاقی با ضخامت 8 میلی‌متر

♦ درب‌های ضد سرقت با روکش PVC و کف چهارچوب 14 سانتیمتر با قفل و یراق ایرانی

♦ درب ام دی اف اتاق خواب

شرکت های زیر در این حوزه فعالیت میکنند :

♦ ترب

♦ لاریکس شاپ

♦ سام درب

♦ درسام

یکی از بهترین های این حوزه شرکت لاریکس شاپ میباشد ، برای مشاهده مدل ها و قیمت درب اتاق خواب ام دی اف اینجا کلیک کنید .

در ام دی اف

درب ضد آب

درب‌های ضد آب جزو انواع درب‌های داخلی ساختمان‌ محسوب می‌شوند و امروزه به عنوان یکی از پرکاربردترین اجزای ساختمان‌ها شناخته می‌شوند. این نوع درب‌ها تقاضای بسیاری در ساختمان‌های مسکونی، تجاری و مراکز درمانی دارند. قابلیت ضد عفونی کردن با استفاده از مواد ضد عفونی کننده و امکان شست‌وشو از مزایای این نوع درب‌ها است. درب‌های ضد آب بیشتر برای استفاده در منازل (در اتاقها و سرویس‌ها) و تجاری (در حمام و دستشویی) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع درب ضد آب

انواع مختلفی از درب‌های ضد آب با جنس و طرح‌های مختلف وجود دارند که به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

درب ضد رطوبت GRP:

این درب‌ها مقاوم‌ترین و اولین درب‌های ضد آب هستند. با توجه به روش ساخت، محدودیتی در عرضه طرح‌های متنوع آن ها وجود ندارد و علاوه بر داشتن ویژگی ضد آب دارای استحکام بالایی نیز هستند.

درب ضد آب ارزان

درب ضد آب ABS:

این درب‌ها، از جنس پلاستیک ABS ساخته می‌شوند و دارای روکش ضد آب با ابعاد استاندارد و ضخامت ۲.۱ میلی‌متر می‌باشند و معمولاً با طرح‌های چرم و چوب عرضه می‌شوند؛ همچنین از قابلیت رنگ‌آمیزی برخوردار هستند. اگر بدنبال درب ضد آب ارزان قیمت هستید درب abs گزینه ی مناسبی میباشد .

درب PVC:

درب‌های پی وی سی ضد آب در دو مدل ساخته می‌شوند. یکی از مدل‌ها درب MDF با رویه پی وی سی است. این درب دارای مغزی از ام دی اف می‌باشد که به صورت فیبر مهندسی شده با چگالی متوسط است. رویه آن با استفاده از پی وی سی وکیوم شده تا از خراب شدن درب به دلیل رطوبت جلوگیری کند و بتواند در محیط‌های مرطوب نیز مقاومت بالا داشته باشد. این نوع درب را می‌توان در سرویس‌های بهداشتی و هر نقطه از ساختمان که نیاز به درب ضد آب باشد، استفاده کرد.

مزیت درب MDF ضد آب این است که علاوه بر ضدآب بودن، قابلیت قرار دادن طرح‌های مختلف روی آن وجود دارد و با استفاده از مواد ام دی اف قابل اجرا است.

مدل دیگر درب ضد آب از نوع HDF با رویه پی وی سی است. این درب دارای مغزی از اچ دی اف با چگالی حجمی بالا است و در مقابل آب و ضربه مقاومت نسبی بیشتری نسبت به درب MDF دارد. رویه آن نیز با یک لایه پی وی سی کشیده می‌شود تا مقاومت بالایی در برابر آب داشته باشد.

درب‌های ضد آب Polywood:

این درب‌ها از جنس مواد پلیمری ساخته شده‌اند و به دلیل مقاومت بالا در برابر آب، یکی از محصولات محبوب برای استفاده در حمام و سرویس بهداشتی هستند و قیمت آن‌ها نسبت به سایر درب‌های ضد آب کمی بیشتر است.

برخی از مزایا و ویژگی‌های درب‌های اتاقی

درب‌های با روکش PVC از لحاظ اقتصادی‌ مقرون به صرفه‌تر هستند و روکش‌های سوپرماتیک ظاهر جذاب‌تری دارند.

درب‌های اتاقی با رنگ پلی‌اورتان علاوه بر زیبایی بیشتر، دوام بالاتری نیز دارند وتمیز کردن آن‌ها راحت‌تر است.

درب‌های روکش چوب طبیعی به دلیل داشتن رگه‌های چوب، ظاهری لوکس و طبیعی‌تر به اتاق می بخشند.

قیمت درب چوبی اتاق خواب

قیمت درب اتاقی ساختمان یکی از معیارهای مهم در خرید آن است. با توجه به گستردگی و تنوع محصولات موجود در بازار و استفاده از روکش‌های مختلف، قیمت درب‌های ساختمان متفاوت است. بازده قیمتی درب های اتاق خواب از 1.700.00 تا 15.500.000 تومان است.

اگر قصد خرید درب اتاقی با قیمت مناسب را دارید، درب‌های ام دی اف می‌توانند گزینه مناسبی برای خرید باشند و اگر می‌خواهید دربی با مقاومت بالا و ظاهری زیبا بخرید، درب‌های چوبی و پلی وود می‌توانند برترین انتخاب باشند. درب‌های چوبی از نوع درب‌های لوکس هستند. نوع درب داخلی و پوشش مورد استفاده در ساخت آن، با توجه به نوع استفاده و سلیقه افراد، تنوع بالایی دارد. برای استعلام قیمت به‌روز و دقیق درب‌های داخلی ساختمان، می‌توانید با کارشناسان سایت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند تماس بگیرید. ترب ، ایمالز ، لاریکس شاپ و ….

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی انواع درب اتاقی ساختمان پرداختیم. لازم است قبل از خرید، به سایز و ابعاد محل نصب درب توجه کنید و سفارش خود را بر اساس آن ثبت کنید. همچنین، مطمئن شوید که درب انتخابی با درب قبلی ابعاد مشابهی داشته باشد. سبک و دکوراسیون منزل خود را در نظر بگیرید و دربی را انتخاب کنید که با آن هماهنگ باشد. در این فروشگاه انواع مدل‌ها با رنگ‌های متنوع عرضه می‌شود تا مطابق با نیاز و سلیقه خود، نوع مورد نظرتان را برای درب‌های اتاقی خریداری کنید. برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکتی که قصد خرید از ان را دارید در ارتباط باشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید