قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو ۲۹ مرداد؛ گران‌فروشی در بازار بدون مشتری

    کد خبر :740005

امروز محصولات سمند و پژو با رشد ۵۰۰ هزار تومانی قیمت‌ها روبه رو شده اند، اما همچنان رونقی در خرید و فروش نیست و کسی رغبتی به خرید خودرو آنهم با قیمت‌های فعلی بازار ندارد.

در بازار روند رشد قیمت در محصولات مونتاژی بیش از داخلی‌ها بود به نحوی که سراتو ۶۴۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۰۸ با قیمت ۷۵۰ میلیون تومان و هایما اس ۷ با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت.

در بخش خودرو‌های داخلی هم محصولات سمند و پژو با رشد ۵۰۰ هزار تومانی قیمت‌ها روبه رو شد، اما همچنان رونقی در خرید و فروش نیست و کسی رغبتی به خرید خودرو آنهم با قیمت‌های فعلی بازار را ندارد.

در حال حاضر سمند سورن با قیمت ۱۹۰ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ با قیمت ۱۴۵ میلیون تومان، پژو پارس tu ۵ با قیمت ۲۱۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۱۶۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵۵ با قیمت ۲۰۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ وی ۸ با قیمت ۱۹۵ میلیون تومان، رانا با قیمت ۱۶۴ میلیون تومان، هایما S ۷ با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ i دستی با قیمت ۲۳۳ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ i اتوماتیک با قیمت ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش تسنیم،همچنین دنا با قیمت ۲۲۰ میلیون تومان، دنا پلاس با قیمت ۲۶۴ میلیون تومان، پراید X ۱۱۱ با فیمت ۹۴ میلیون تومان، تیبا ۲ با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان، پژوپارس با قیمت ۱۷۶ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید