قیمت بیت کوین به ۱۹۲۶۸ دلار رسید

    کد خبر :947127
قیمت بیت کوین به ۱۹۲۶۸ دلار رسید

قیمت بیت کوین به عنوان بزرگ‌ترین ارز مجازی دنیا ۱ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش‌یافته و به ۱۹۲۶۸ دلار رسیده‌است.

بیت کوین و اتر به همراه 10 ارز مجازی بزرگ دیگر دنیا از نظر ارزش بازار، در اولین ساعات تجارت در روز دوشنبه در آسیا افزایش قیمت داشتند. قیمت بزرگ‌ترین ارز مجازی دنیا تا بیش‌از 19 هزار دلار افزایش‌یافته است. ایکس‌آرپی تنها ارز مجازی در این لیست است که با کاهش قیمت مواجه بوده‌است.

قیمت بیت کوین 1 درصد طی 24 ساعت گذشته افزایش‌یافته و به 19268 دلار رسیده‌است. ارزش این ارز مجازی در روز یکشنبه تا 19053 دلار کاهش‌یافته بود. اتر با 2.5 درصد، بیشترین افزایش قیمت را در میان 10 ارز مجازی برتر دنیا داشته و 1360 دلار معامله می‌شود.

ارز دیجیتال پولکادات 2.2 درصد افزایش قیمت داشته و سولانا و کاردانو به‌ترتیب 2 درصد و 1.8 درصد بالا رفته‌اند.

بازار سهام آمریکا از روز پنجشنبه به‌دنبال انتشار گزارش اقتصادی آمریکا که نشان می‌داد تورم در این کشور در ماه سپتامبر تا 8.2 درصد پایین آمده، افت کرده‌است. تورم در آمریکا در ماه اوت برابر با 8.3 درصد بود و علی‌رغم تلاش بانک مرکزی آمریکا برای مهار آن از طریق بالا بردن نرخ بهره، هنوز هم در سطح بالایی قرار دارد.

بالا رفتن نرخ بهره ارزش سرمایه‌های مخاطره‌آمیز مثل ارزهای مجازی را پائین می‌آورد. بسیاری از تحلیلگران فرایندهای اقتصاد کلان و سوددهی بالای شرکت‌ها را دلیل اصلی تورم می‌دانند. نرخ بهره در آمریکا درحال حاضر در محدوده 3 تا 3.25 درصد قرار دارد.

تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید