قیمت ایمپلنت دندان جلو

    کد خبر :981999

ایمپلنت دندان به علت کاربرد و مزایای بالا در بین بیماران محبوبیت بسیار زیادی دارد. اما یکی از پر تکرار ترین سوال ها در بین بیماران، قیمت ایمپلنت دندان جلو می باشد. ما در این مقاله به بررسی قیمت ایمپلنت دندان جلو می پردازیم تا به سوال های شما عزیزان جواب داده باشیم.

همانطور که می دانید بی دندانی می تواند بر روند زندگی شما تاثیر بگذارد زیرا بر روی سلامتی، ظاهر و اعتماد به نفس شما تاثیر دارد به همین دلیل نیز درمان های متفاوتی برای آن ارائه شده است که بهترین آنها ایمپلنت دندان می باشد.

ایمپلنت دندان جلو چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد ایمپلنت دندان درمانی برای بی دندانی می باشد که با استفاده از آن می توان تمامی دندان ها را جایگزین کرد. اما دندان های جلویی بر روی ظاهر ما تاثیر بیشتری دارند به همین دلیل نیز اهمیت آنها بیشتر می باشد زیرا این دندان ها بر روی اعتماد به نفس و زیبایی صورت ما تاثیر بیشتری می گذارند.

بنابراین به این درمان برای جایگزین کردن دندان های جلویی به اصطلاح ایمپلنت دندان جلو گفته می شود. باید گفت: به دلیل اهمیت بالای ایمپلنت دندان جلو که در بالا گفته شد اهمیت قیمت آن نیز دو چندان خواهد شد پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت ایمپلنت دندان جلو

قیمت ایمپلنت دندان جلو یکی از اصلی ترین فاکتور ها در این درمان می باشد زیرا برای بیماران اهمیت بسیار زیادی دارد. به صورت میانگین می توان گفت: قیمت ایمپلنت دندان جلو به ازای هر پایه 7.000.000 الی 20.000.000 تومان خواهد بود.

البته به یاد داشته باشید که قیمت ایمپلنت دندان جلو به عوامل زیادی ارتباط دارد که در ادامه به آنها می پردازیم اما قبل از آن برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. به شما پیشنهاد می کنیم برای دندان های جلویی خود از ایمپلنت فوری استفاده نمائید که در ادامه قیمت ایمپلنت فوری دندان جلو را برای شما بررسی می کنیم.

قیمت ایمپلنت فوری دندان جلو

همانطور که می دانید هر درمان دارای طول عمر مخصوصی می باشد که ایمپلنت دندان نیز از این قاعده خارج نمی باشد. در حقیقت در ایمپلنت فوری طول درمان کاهش پیدا می کند و شما به زیبایی مد نظر خود زودتر دست پیدا خواهید کرد به همین دلیل ایمپلنت فوری برای دندان های جلویی گزینه مناسب تری می باشند.

اما قیمت ایمپلنت فوری دندان جلو نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و در حقیقت قیمت آن مقداری از قیمت ایمپلنت دندان جلو بالاتر می باشد. قیمت ایمپلنت فوری دندان جلو به صورت میانگین و برای هر پایه 11.000.000 الی 22.000.000 تومان است.

چه عواملی بر قیمت ایمپلنت دندان جلو تاثیر گذار است؟

همانطور که در قسمت های بالایی مشاهده کردید عوامل زیادی بر قیمت ایمپلنت دندان جلو تاثیر می گذارد. که به شما پیشنهاد می کنیم این موارد را قبل از شروع درمان بدانید. به همین دلیل نیز ما این موارد را در این قسمت مورد بررسی قرار می دهیم.

تاثیر دستمزد پزشک بر قیمت ایمپلنت دندان جلو

ایمپلنت دندان دارای مراحل متفاوتی است که این مراحل توسط پزشک متخصص انجام می شود. در حقیقت پزشک شما برای انجام مراحل این درمان دستمزدی را دریافت می کند که این دستمزد در بین پزشکان متغیر است.

در حقیقت دستمزد پزشکان بر اساس تجربه و تخصص آنها محاسبه می شود به همین دلیل نیز مقدار آن متغیر است. از طرفی این مورد به صورت مستقیم بر روی قیمت ایمپلنت دندان جلو تاثیر می گذارد.

تاثیر انتخاب برند ایمپلنت بر قیمت ایمپلنت دندان جلو

همانطور که در ابتدای این مقاله مشاهده کردید این درمان محبوبیت بسیار زیادی دارد و از طرفی افراد بسیار زیادی دار بی دندانی هستند که قصد استفاده از این درمان را دارند به همین دلیل برند های متفاوتی مشغول تولید ایمپلنت دندان می باشند که قیمت آنها یکسان نیست.

بر اساس گفته های بالا می توان نتیجه گرفت قیمت ایمپلنت دندان جلوی به برندی که شما انتخاب می کنید ارتباط مستقیم دارد. به صورت میانگین قیمت برند های سازنده ایمپلنت از 5.000.000 الی 20.000.000 تومان متغیر است.

تاثیر درمان های جانبی بر قیمت ایمپلنت دندان جلو

انجام ایمپلنت دندان نیازمند دارا بودن شرایطی است که شما باید آنها را داشته باشید. در غیر اینصورت پزشک معالج با تجویز کردن درمان های جانبی مخصوص این شرایط را در بیمار به وجود می آورد. شرایط کلی مورد نیاز برای انجام ایمپلنت دندان به شرح زیر است:

♦ سلامتی لثه ها

♦ سلامتی دهان

♦ سلامتی استخوان فک

در حقیقت باید گفت درمان های جانبی دارای قیمت های مخصوصی هستند که هزینه آنها به صورت جداگانه محاسبه می شود و در انتها به قیمت ایمپلنت دندان جلو شما افزوده می شود. قیمت درمان های جانبی معمول از 500.000 تا 6.000.000 تومان متغیر است.

البته به یاد داشته باشید که این مبلغ در حالت های معمولی می باشد و در موارد با توجه به شرایط درمانی بیمار ممکن است افزایش یابد. در کل برخی از درمان های جانبی معمول به شرح زیر می باشد:

♦ سینوس لیفت

♦ کشیدن دندان

♦ پیوند و بازسازی استخوان

♦ تاثیر روکش ایمپلنت بر قیمت ایمپلنت دندان جلو

روکش ایمپلنت به این درمان ظاهری زیبا و همانند دندان را ارئه می دهد و می توان آن را یکی از اجزاء اصلی این درمان معرفی کرد. باید گفت انواع متفاوتی از روکش های ایمپلنت ارائه شده است که قیمت آنها با یکدیگر متفاوت می باشد.

در حقیقت روکش های ایمپلنت در متریال و ساختار خود دارای تفاوت هستند که به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از هر روکش ایمپلنت درباره آن به صورت کامل تحقیق نمائید. به صورت میانگین قیمت روکش ایمپلنت 1.900.000 الی 2.900.000 تومان می باشد که این قیمت به ازای هر واحد است.

مواردی مهمتر از قیمت ایمپلنت دندان جلو

شما باید در ایمپلنت دندان جلو به عوامل متفاوتی توجه نمائید که یکی از آنها قیمت ایمپلنت دندان جلو است. در این بخش می خواهیم مواردی را به شما معرفی کنیم که اهمیت آن از قیمت ایمپلنت دندان جلو به مراتب بیشتر می باشد. این موارد به شرح زیر است:

♦ تخصص و تجربه پزشک معالج

♦ انتخاب برندی با کیفیت برای ایمپلنت

♦ رعایت مراقبت های مخصوص ایمپلنت دندان

♦ مراجعه به کلینیک های معتبر برای ایمپلنت

منبع : ایمپلنت دندان جلو

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید