قوچان نژاد در لیگ برتر ایران بازی می‌‎کند

  • آرشیو
  • یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶
    کد خبر :779639

مهاجم ایرانی تیم زووله هلند ابراز امیدواری کرد در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران فعالیت داشته باشد.

تیم زووله در هفته اخیر با نتیجه سه بر یک مقابل ویلم به برتری دست پیدا کرد و رضا قوچان نژاد در برتری تیمش نقش پررنگی داشت. قوچان نژاد که اغلب به عنوان بازیکن نیمکت نشین در ترکیب این تیم بکار گرفته می‌شود در بازی با ویلم و زمانیکه تیمش یک بر صفر از حریف عقب افتاده بود به تیم ملحق شد و طی 12 دقیقه 3 گل به ثمر رساند تا درخشش قابل توجهی داشته باشد.

مهاجم 33 ساله با وجود حضور در تیم‌های هیرنفین، آپوئل و سیدنی اف سی پیش از بازگشت به هلند یکی از مهاجمان مورد توجه باشگاه‌های مطرح ایرانی بود. قوچان نژاد طی چند پنجره نقل و انتقالات اخیر لیگ برتر بیشتر از سوی طرفداران پرسپولیس و تراکتور تبریز دنبال شد اما تلاش سران این دو باشگاه برای جذب این بازیکن بی نتیجه ماند.

به گزارش ایلنا، قوچان نژاد در گفتگوی امروزش درباره احتمال حضور در فوتبال ایران و شرکت در مسابقات لیگ برتر گفت: هر فصل و نیم فصل همیشه این بحث می‌شود که رضا می‌آید، برمی‌گردد و به لیگ برتر می‌آید تا بازی کند. همیشه این صحبت‌ها بوده و هست ولی راستش را بخواهید همانطور که قبلا هم گفتم من الان در اروپا قرارداد دارم و هنوز 6 ماه دیگر از قرارداد با زووله باقی مانده است. هنوز مشخص نیست چه اتفاقاتی خواهد افتاد اما این یک آپشن و موقعیتی است که در آینده شدنی است. حالا در آینده، خدا بزرگ است و باید ببینیم که به کجا می‌رسد اما نمی‌توانم بگویم که امکان ندارد و صد در صد اما این شانسی است که اگر خدا بخواهد من در لیگ برتر فوتبال ایران هم بازی می‌کنم، بله.

قوچان نژاد در تیرماه 1397، زمانیکه 30 سال داشت، با انتشار پستی اینستاگرامی از تیم ملی خداحافظی کرد. قوچان نژاد در پاسخ به این سوال که آیا دلش برای تیم ملی تنگ شده یا خیر، گفت: مشخص است دلم برای تیم ملی تنگ شده است. خاطرات خوبی در تیم ملی داشتم. به خصوص در سال های اول که رفاقت بین بازیکنان زیاد بود. دلم برای لحظات خوبی که با هم شکل دادیم و خاطرات خوبی که ساختیم تنگ شده است. خوشحالم که این لحظه‌ها و این خاطرات خوب را در زندگی تجربه کردم.

او درباره وضعیت تیم ملی در مسیر صعود به جام جهانی 2022 هم اظهار داشت: واقعیت این است که وضعیت تیم ملی خوب نیست با اینکه اطراف تیم ملی در سال های اخیر شلوغ بوده است. امیدوارم در ادامه مسیر بچه ها بتوانند نتایج خوبی بگیرند و در نهایت به جام جهانی صعود کنند. هیچ چیز شیرین تر از صعود به جام جهانی نیست. بازی های باقی مانده را ببریم می توانیم به جام جهانی صعود کنیم.

او درباره خداحافظی از تیم ملی اضافه کرد: بعد از بازگشت از جام جهانی و برای جام ملت‌ها با تعدادی از دوستان در فدراسیون فوتبال صحبت کردم. خب بعد از جام جهانی تصمیم گرفته بودم از تیم ملی خداحافظی کنم و این تصمیم سختی بود و می‌خواستم بیشتر روی فوتبال باشگاهی متمرکز شوم. من همیشه افتخار می کردم که برای تیم ملی بازی می کردم اما تصمیمم بعد از جام جهانی خداحافظی از تیم ملی بود.

گوچی در طول 6 سال حضور در تیم ملی ایران 4بازی انجام داد و 16گل هم به ثمر رساند. گل صعود ایران به جام جهانی 2014 مقابل کره جنوبی و گل به بوسنی در جام جهانی 2014 از ماندگارترین گل‌های این مهاجم به شمار می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید