مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری تهران خبر داد؛

قول مساعدت شرکت گاز برای گازرسانی به شهرک‌های صنعتی

    کد خبر :637541
قول مساعدت شرکت گاز برای گازرسانی به شهرک‌های صنعتی

چالویی با اشاره به مشکل گاز ۶۸ واحد تولیدی شهرستان رباط کریم گفت: مقرر شد طی مکاتبه شرکت شهرک‌های صنعتی با شرکت گاز، گازرسانی انجام شود.

قول مساعدت شرکت گاز برای گازرسانی به شهرک‌های صنعتیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد چالویی مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری تهران عصر امروز در پایان هجدهمین جلسه رفع موانع تولید که در استانداری تهران برگزار شد با اشاره به مصوبات امروز این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: موارد مربوط به نقش صنعت در جلسه امروز مطرح شد که بانک‌های ملی و آینده عملکرد خوبی داشتند، اما هیچ پرداختی نداشتند، ولی بانک صنعت و معدن پرداختی داشت.

 

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری تهران با بیان اینکه در کل۵ موضوع مطرح شد، گفت: ۴ موضوع مربوط به شهرستان رباط کریم بود که در حوزه گازرسانی به ۶۸ واحد تولیدی مقرر شد مساعدت لازم از سوی شرکت گاز انجام شود.

 

او تصریح کرد: بخش دیگر مربوط به محدوده شهرک‌های صنعتی بود که، چون محدوده آن‌ها مشخص نبود مقرر شد مکاتبه‌ای با وزارت راه و شهرسازی انجام شود تا تصمیم‌گیری لازم به عمل آید.

 

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری تهران خاطرنشان کرد: بحث دیگر مربوط به بیمه تأمین اجتماعی سرپرستان خانوار بود که، چون در خانه کار می‌کردند بیمه دریافت نمی‌کردند در این جلسه مقرر شد که تأمین اجتماعی همکاری لازم را به عمل آورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید