قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۳۴
    کد خبر :896966

12 فروردین 1401 قرار است قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار شود از این رو فیفا جزییات برنامه قرعه کشی را که ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران آغاز می شود را اعلام کرد.

روز جمعه قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز جمعه در دوحه مطابق رده‌بندی جهانی فیفا برگزار خواهد شد تا آن روز تکلیف ۲۹ تیم از ۳۲ تیم شرکت کننده برای این مسابقات که از پاییز با هم به رقابت خواهند پرداخت مشخص می‌شود و ۳ تیم نیز تا زمان شروع جام جهانی یعنی در تاریخ 30 آبان مشخص می شود، به این معنی که تیم‌ها بیش از هفت ماه برای آمادگی فرصت خواهند داشت.

با تایید فیفا کشور میزبان یعنی قطر همراه با هفت کشور برتر رده‌بندی فیفا که در تاریخ ۱۱ فروردین اعلام می‌شود، در سید یک خواهند بود. ضمن این که ۳ تیمی که پس از قرعه کشی در پلی آف بین قاره‌ای مقابل هم صف آرایی می کنند در صورت صعود در سید چهار قرار می‌گیرند.

در حال حاضر  هفت تیم اول رده‌بندی مردان فیفا عبارتند از: بلژیک، برزیل، فرانسه، آرژانتین، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا، هر چند زمانی که فهرست در پایان این ماه به‌روزرسانی شود، ممکن است تغییر کنند.

زمان آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ ۳۰ آبان ۱۴۰۱ است، این دوره آخرین دوره جام جهانی است که در حضور ۳۲ تیم برگزار می‌شود ضمن این که اولین دوره‌ای است که در تابستان برگزار نمی‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید