قراخانلو می‌خواهد سرپرست شود؟/ دوشغله‌ها در ورزش همچنان حضور دارند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۸
    کد خبر :287621

بعد از گذشت ۳ ماه از انتصاب قراخانلو در آکادمی ملی المپیک به عنوان رئیس، زمزمه‌هایی از مطرح شدن فعالیت وی به عنوان سرپرست در آکادمی به منظور ادامه ریاست وی در پژوهشگاه مطرح است.

رضا قراخانلو در حالی 23 اسفند ماه و با برگزاری مراسم معارفه کار خود را رسما در آکادمی ملی المپیک آغاز کرد که وی به عنوان رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی در این مرکز مشغول به کار بود.

با توجه به شغل محسوب شدن ریاست آکادمی ملی المپیک و ریاست پژوهشگاه تربیت بدنی و همچنین منع حضور افراد در دو شغل دولتی، باید منتظر استعفای قراخانلو از پژوهشگاه و معرفی سرپرست برای این مرکز بود.

با توجه به عدم معرفی سرپرست برای پژوهشگاه به نظر می‌رسد استعفای قراخانلو از این بخش هنوز انجام نشده است.

حالا بعد از گذشت 3 ماه از انتصاب قراخانلو در آکادمی ملی المپیک به عنوان رئیس، زمزمه‌هایی از مطرح شدن فعالیت وی به عنوان سرپرست در آکادمی به منظور ادامه ریاست وی در پژوهشگاه مطرح است.

حکم ریاست قراخانلو در آکادمی از سوی صالحی امیری صادر و ابلاغ شده است و به نظر می رسد تغییر این حکم به سرپرستی چندان منطقی نیست و دوم اینکه اگر قرار است آکادمی مانند چند سال گذشته با سرپرست اداره شود چه نیازی به تغییر در آن و کنار گذاشتن باقرزاده بود؟ آنچه در این سال‌ها باعث انتقاد به آکادمی شده بود بحث عملکرد مدیران آن نبود بلکه حضور افراد با شغل‌های دوم و سرپرستی‌های طولانی مدت بوده است.

به گزارش تسنیم، سوال اصلی اینجاست که آیا در ورزش کمبود مدیر تحصیل کرده وجود دارد که افراد بعضا در دو پست مدیریتی فعالیت می‌کنند؟ خوشبختانه با حضور فارغ التحصیلان فراوان از دانشگاه‌های مختلف در رشته‌های تربیت بدنی که بعضا در دانشگاه هم شاگردان همین افراد بودند و دست پرورده همین اساتید هستند، نباید در مباحث علمی و پژوهشی ورزش کمبود مدیر داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید