قتل پیرزن ۸۲ ساله توسط دختر نظافتچی

    کد خبر :822816
قتل پیرزن ۸۲ ساله توسط دختر نظافتچی

جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل و سرقت از منزل یک پیرزن ۸۲ ساله خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس از دستگیری عامل قتل و سرقت از منزل یک خانم ۸۲ ساله خبر داد.

سرهنگ کارآگاه گزافی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: ۲۲ آبان سال ۹۸ زن جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد مادر ۸۲ ساله اش به علت مشکوکی فوت کرده و طلاهایش نیز به سرقت رفته که بلافاصله پرونده با موضوع سرقت منجر به جنایت تشکیل شد و برای تحقیقات جنایی با دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود که متوفی به علت بیمارهای زمینه‌ای و باتوجه به آثار کبودی در نواحی گردن در بیمارستان فوت کرده و با صدور گواهی فوت بدون ارجاع جسد به پزشکی قانونی دفن می شود.

وی گفت: در ادامه بررسی ها دختر زن سالخورده عنوان کرد که مادرش دچار شکستگی لگن شده و در ۴ ماه قبل از فوتش پرستاری به نام شوکت از او مراقبت و نگهداری می کرد؛ این در حالی بود که دختر شوکت نیز برای نظافت گاهی اوقات با مادرش به خانه زن سالخورده می رفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان با فرضیه این که اکرم (دختر پرستار) در این ماجرا دست دارد، با هماهنگی بازپرس پرونده بازداشت شد اما در تحقیقات منکر قتل شد.

گزافی اضافه کرد: کارآگاهان با ادامه تحقیقات پلیسی، نهایتا اکرم ۴۴ ساله را در برابر مدارک و دلایل پلیسی قرار دادند که متهم در اوایل تیرماه امسال به قتل و سرقت معترف شد و گفت که مادرم نظافت چی منزل مقتوله بود که به علت شکستگی لگن قادر به حرکت نبود ، من یکبار که بجای وی برای نظافت رفتم متوجه شدم مقتول به تنهایی زندگی می کند به همین دلیل تصمیم گرفتم طلاجات او را سرقت کنم که ۸ مهر سال ۹۸ تصمیم به سرقت طلاهای مقتول گرفته و راهی منزل وی شدم، سپس در فرصتی مناسب مقتول را از پشت هل دادم و او هم به زمین افتاد. می خواستم گردنبند او را از گردنش بکنم که مقاومت کرد. با او درگیر شدم و در این حین مقتول شروع به سر و صدا کرد، برای اینکه کسی صدایش را نشنود دستم را روی دهانش گذاشتم که متوجه شدم بی حال شده است.طلاهای او را سرقت کردم و اموال مسروقه را به مبلغ ۱۰ میلیون تومان فروختم.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با اعتراف زن جوان به جرم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید