واکنش قالیباف به اظهارات وزیر خارجه آمریکا: به جای شرط گذاشتن تحریم ها را رفع کنید

    کد خبر :781462

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر وزیر امور خارجه آمریکا گفت: دولت بایدن به جای پیش شرط گذاشتن برای عمل به تعهدات برجامی به فکر عمل به تعهدات و اقدام جدی برای رفع تحریم باشد. مردم ایران وارد بازی نقد و نسیه نمی شوند.

محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اظهارات وزیر خارجه آمریکا باید بگویم که اظهارات دولت آمریکا در مورد ایران ناامید کننده بود. دولت بایدن به جای این که برای عمل به تعهدات خود پیش شرط بگذارد باید معلوم کند که چگونه می خواهد تعهد رفع تحریم ها را به شکل عملی اجرایی کند.

به گزارش ایسنا، رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که آمریکا اگر اعتقادی به برجام دارد، به جای شرط گذاشتن باید در عمل پایبندی خود را اثبات کند، گفت: تجربه برجام جلوی چشمان مردم ایران است مردم باهوش ایران ساده اندیش نیستند که دوباره وارد بازی اقدامات نقد در برابر نسیه شوند. مثل این است که پول کالایی را به فروشنده داده ایم اما کالایی تحویل نگرفتیم. چه کسی راضی به چنین معامله ای است؟ پس دولت آمریکا به جای پیش شرط گذاشتن به دنبال اقدام جدی برای رفع تحریمها باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید