قاتل تیرانداز در خاش دستگیر شد

  • حوادث
  • جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۳۶
    کد خبر :911361
قاتل تیرانداز در خاش دستگیر شد

سردار احمد طاهری گفت: اواخر مهرماه سال قبل و در پی قتل مسلحانه جوانی 36 ساله در یکی از مناطق شهرستان خاش ، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل قتل به جمع‌آوری سرنخ‌های موجود پرداخته و طی چندین شبانه‌روز تلاش عامل این جنایت را که جوانی 32 ساله بود شناسایی کردند و مشخص شد متهم به دلیل اختلافات مالی با شلیک گلوله سلاح کلاش مقتول را به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم گریخته است.

دستگیری قاتل فراری

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری قاتل فراری بودند چند روز قبل به سرنخ‌هایی از حضور مجدد او در سطح شهرستان به دست آورده و تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

وی ادامه داد: در نهایت با تحقیقات انجام شده محل اختفاء متهم فراری در یکی از روستاهای اطراف خاش شناسایی و متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از هفت ماه فرار دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سردار طاهری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطعانه با اخلالگران امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب سخت حمل و نگهداری سلاح آگاه سازند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید