قابلیت Super Power Saver شیائومی عمر باتری را به 14 روز می کشاند

    کد خبر :826171

شیائومی از جمله برندهای بلندپروازی است که طی 10 فعالیت توانسته به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند. حال گزارش شده این شرکت قابلیتی را برای گوشی‌های خود تدارک دیده که Super Power Saver نام دارد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– شیائومی اخیرا یک آپدیت با شماره ساخت V12.5.10.0.RKACNXM را برای می 11 اولترا منتشر کرده است. طبق اعلام MIUI Beta Info، این آپدیت قابلیت جدیدی به نام حالت Super Power Saver را در خود جای داده است. همان‌طور که از نام این قابلیت مشخص است، فعال کردن آن موجب افزایش بهره‌وری باتری برای مواقعی می‌شود که کاربر قادر به شارژ کردن آن نیست.

فناوری جدید شیائومی ناجی کاربرا گوشی هوشمند

در صورت فعال کردن حالت Super Power Saver می 11 اولترا، نمایشگر اصلی گوشی غیر فعال می‌شود و کاربر تنها به نمایشگر کوچک بخش پشتی دسترسی دارد. این صفحه نمایش تنها امکان مشاهده ساعت و تاریخ، پاسخ دادن به تماس و یا تماس گرفتن با مخاطبین تعریف شده را دارد.

شیائومی مدعی شده است که فعال کردن حالت Super Power Saver موجب افزایش شارژدهی گوشی به مدت زمان 14 روز خواهد شد. البته شیائومی اعلام کرده است که این زمان با توجه به نوع کارکرد کاربر ممکن است متفاوت باشد. بدون شک این قابلیت برای مواقعی که قطعی برق گسترده صورت گرفته است بسیار کارآمد است.

متاسفانه مشخص نیست که حالت Super Power Saver می 11 اولترا در نسخه‌های بین المللی این گوشی نیز عرضه خواهد شد و یا مختص به نمونه چینی است. با این حال امیدواریم همه کاربران این گوشی بتوانند از قابلیت جدید استفاده کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید